Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

Det høres selvsagt ikke bra ut, det du skriver her.

Men jeg lurer på et par ting: Du kommer med en masse påstander uten å nevne noe konkret om hvem du har det fra eller hvilket nick det gjelder.

Når du blir bedt om å konkretisere, sier du at du ikke tør å oute webbis her på DOL.

Men hvis det stemmer, det du sier, er du allerede i kjempetrøbbel for å påstå det du gjør - for da kommer vel denne webmasteren til å straffe deg uansett?

Mitt poeng er vel egentlig: Vær mer konkret, eller la være å si noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også helt sjokkert! Jeg har fått et helt annet syn på dol nå

Godt det er noen andre kjente nick som også er det. Blir f*** meg helt paranoid her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Godt det er noen andre kjente nick som også er det. Blir f*** meg helt paranoid her.

nå kommer jeg fælt til å lure på hvem det er fremover, ihvertfall i begynnelsen.

Jeg kommer ihvertfall ikke til å tørre å spørre om sensible ting her lenger, slik en ofte gjør under anonyme nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også helt sjokkert! Jeg har fått et helt annet syn på dol nå

Er dere sjokkerte (!)? Det er da ikke uvanlig at webmaster ved et nettforum også skriver der som privatperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

Neei nå tror jeg snart jeg setter punktum for dolinga mi.

Kommer ihvertfall ikke til å skrive noe sensitivt med annet nick flere ganger hvis det går diskusjoner på msn om hvilket nick som er mitt faste.

Jeg kommer heretter til å bruke andre forum når jeg trenger svar på sensitive ting.

Eneste som kan redde dolinga nå er en grundig forklaring!

Så lenge jeg er i tvil blir det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere sjokkerte (!)? Det er da ikke uvanlig at webmaster ved et nettforum også skriver der som privatperson.

Jeg er sjokkert pga msn tisking bak ryggen min.(outing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Har lest gjennom tråden og ser at det påstås mange ting som ikke stemmer om webmaster. Her er noen oppklarende opplysninger.

1. Webmasterne har taushetsplikt om alt de måtte få kjennskap til i kraft av å være webmaster. Ser at enkelte er redd for at det skal bli "sladret" om ting de skriver under hemmelig nick. Dette vil i såfall være brudd på det taushetsløfte som er undertegnet.

2. Personer som jobber som webmaster har anledning til å bruke doktoronline som privatperson. Det forventes at man klarer å skille rollene som privat bruker og webmaster, og at man ikke benytter seg den ekstra informasjon man har tilgang på som webmaster dersom man deltar i diskusjonstråder som privatperson.

3. Det er flere personer som fungerer som webmaster.

4. Redaksjonen har ikke kjennskap til at noen av våre webmastere er aktiv på msm sammen med andre dolbrukere. Dette har blitt påstått flere ganger i denne tråden. Hvorvidt dette i seg selv ville vært uryddig er en sak for seg, men såfremt vi kjenner til er dette rent oppspinn.

5. Noen brukere kjenner til hvilke nick personer som jobber som webmastere benytter seg av privat. Dette var i utgangspunktet ikke ønskelig at skulle bli kjent, men siden noen av webmasterne har jobbet på dol i flere år, har både sanne og usanne rykter om dette versert noe som vel har vært uunngåelig.

Brukere som mener de har grunnlag for å klage på webmasters utøvelse av sin funksjon, kan gjøre det ved å sende mail til [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Er dere sjokkerte (!)? Det er da ikke uvanlig at webmaster ved et nettforum også skriver der som privatperson.

som midia skriver så er jeg sjokkert over at webmaster er åpen om dette til et enkelt utvalg, og at dette har kommet fram over msn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

Vennligst kontakt redaksjonen på [email protected] og konkretiser dine påstander om at webmastere deltar i sladder om andre brukere. Redaksjonen har ikke kjennskapt til at det har forekommet og dersom så er tilfelle ønsker vi å bli gjort oppmerksom på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Neei nå tror jeg snart jeg setter punktum for dolinga mi.

Kommer ihvertfall ikke til å skrive noe sensitivt med annet nick flere ganger hvis det går diskusjoner på msn om hvilket nick som er mitt faste.

Jeg kommer heretter til å bruke andre forum når jeg trenger svar på sensitive ting.

Eneste som kan redde dolinga nå er en grundig forklaring!

Så lenge jeg er i tvil blir det sånn.

Alle våre webmastere har taushetsplikt om det de måtte få kjennskap til i sin funksjon som webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Neei nå tror jeg snart jeg setter punktum for dolinga mi.

Kommer ihvertfall ikke til å skrive noe sensitivt med annet nick flere ganger hvis det går diskusjoner på msn om hvilket nick som er mitt faste.

Jeg kommer heretter til å bruke andre forum når jeg trenger svar på sensitive ting.

Eneste som kan redde dolinga nå er en grundig forklaring!

Så lenge jeg er i tvil blir det sånn.

"Jeg kommer heretter til å bruke andre forum når jeg trenger svar på sensitive ting."

Dette gjelder meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei nå tror jeg snart jeg setter punktum for dolinga mi.

Kommer ihvertfall ikke til å skrive noe sensitivt med annet nick flere ganger hvis det går diskusjoner på msn om hvilket nick som er mitt faste.

Jeg kommer heretter til å bruke andre forum når jeg trenger svar på sensitive ting.

Eneste som kan redde dolinga nå er en grundig forklaring!

Så lenge jeg er i tvil blir det sånn.

Jeg ville ikke stolt et sekund på det "kosses" skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

Er det slik ståva ligger ann?

Okey...da er det nok - som flere sier her - på tide å bytte ut DOL når det gjelder sensitive ting en ønsker å snakke om.

Så får DOL helle være en boltreplass til annet.

Det er mange hyggelige folk her inne, men ting har forandret seg i løpet av de siste par årene.

Før engasjerte man liksom med "alle" spørsmål, nå er det sjelden man får mer enn et par svar på en tråd.

Synes vel det er den faste gjengen som engasjerer her inne.

Men greit nok for meg, utviklingen har gjort sitt til at jeg ikke er like mye her inne som før, og jeg spør ikke om mye viktig nå som før heller.

DOL har forandret seg helt enkelt. Sånn er det nok bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden og ser at det påstås mange ting som ikke stemmer om webmaster. Her er noen oppklarende opplysninger.

1. Webmasterne har taushetsplikt om alt de måtte få kjennskap til i kraft av å være webmaster. Ser at enkelte er redd for at det skal bli "sladret" om ting de skriver under hemmelig nick. Dette vil i såfall være brudd på det taushetsløfte som er undertegnet.

2. Personer som jobber som webmaster har anledning til å bruke doktoronline som privatperson. Det forventes at man klarer å skille rollene som privat bruker og webmaster, og at man ikke benytter seg den ekstra informasjon man har tilgang på som webmaster dersom man deltar i diskusjonstråder som privatperson.

3. Det er flere personer som fungerer som webmaster.

4. Redaksjonen har ikke kjennskap til at noen av våre webmastere er aktiv på msm sammen med andre dolbrukere. Dette har blitt påstått flere ganger i denne tråden. Hvorvidt dette i seg selv ville vært uryddig er en sak for seg, men såfremt vi kjenner til er dette rent oppspinn.

5. Noen brukere kjenner til hvilke nick personer som jobber som webmastere benytter seg av privat. Dette var i utgangspunktet ikke ønskelig at skulle bli kjent, men siden noen av webmasterne har jobbet på dol i flere år, har både sanne og usanne rykter om dette versert noe som vel har vært uunngåelig.

Brukere som mener de har grunnlag for å klage på webmasters utøvelse av sin funksjon, kan gjøre det ved å sende mail til [email protected]

Det var en grei og oversiktlig oppsummering.

Personlig har jeg aldri tenkt tanken på at ikke webmasterne ved dol skulle greie å skjøtte jobben ut fra formelle jobbinstrukser og alminnelig gangsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Alle våre webmastere har taushetsplikt om det de måtte få kjennskap til i sin funksjon som webmaster.

nå er det jo en som hardnakket påstår at h*n har ganske klare "bevis". I tillegg skjønner jeg jo på enkelte av de andre faste nickene som svarer her, at dette faktisk stemmer.

Har webmaster taushetsplikt når det gjelder hans/hennes stilling? Hvis ja, så har jo h*n allerede brutt den. Da kan vi jo heller ikke vite om h*n går lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle våre webmastere har taushetsplikt om det de måtte få kjennskap til i sin funksjon som webmaster.

Hvordan skal jeg kunne være sikker på det da?

Nei jeg kommer fortsatt ikke til å legge ut mer om meg selv her på dol så lenge jeg er i tvil.

Synd at det skal bli sånn men jeg er nødt til å tenke på meg og min familie her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

nå er det jo en som hardnakket påstår at h*n har ganske klare "bevis". I tillegg skjønner jeg jo på enkelte av de andre faste nickene som svarer her, at dette faktisk stemmer.

Har webmaster taushetsplikt når det gjelder hans/hennes stilling? Hvis ja, så har jo h*n allerede brutt den. Da kan vi jo heller ikke vite om h*n går lenger

Som du kan se har vi bedt vedkommende som kommer med disse påstandene om å kontakte redaksjonen for å konkretisere hva vedkommende mener har foregått. Vi kjenner ikke til at det har foregått det som påstås, og inntil dette på ett eller annet vis dokumenteres nærmere er dette ikke annet enn rykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som midia skriver så er jeg sjokkert over at webmaster er åpen om dette til et enkelt utvalg, og at dette har kommet fram over msn

Jeg er mest sjokkert over at dere tror på en anonym skrue som med jevne mellomrom forsøker å svekke webmasters autoritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...