Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Har lest gjennom tråden og ser at det påstås mange ting som ikke stemmer om webmaster. Her er noen oppklarende opplysninger.

1. Webmasterne har taushetsplikt om alt de måtte få kjennskap til i kraft av å være webmaster. Ser at enkelte er redd for at det skal bli "sladret" om ting de skriver under hemmelig nick. Dette vil i såfall være brudd på det taushetsløfte som er undertegnet.

2. Personer som jobber som webmaster har anledning til å bruke doktoronline som privatperson. Det forventes at man klarer å skille rollene som privat bruker og webmaster, og at man ikke benytter seg den ekstra informasjon man har tilgang på som webmaster dersom man deltar i diskusjonstråder som privatperson.

3. Det er flere personer som fungerer som webmaster.

4. Redaksjonen har ikke kjennskap til at noen av våre webmastere er aktiv på msm sammen med andre dolbrukere. Dette har blitt påstått flere ganger i denne tråden. Hvorvidt dette i seg selv ville vært uryddig er en sak for seg, men såfremt vi kjenner til er dette rent oppspinn.

5. Noen brukere kjenner til hvilke nick personer som jobber som webmastere benytter seg av privat. Dette var i utgangspunktet ikke ønskelig at skulle bli kjent, men siden noen av webmasterne har jobbet på dol i flere år, har både sanne og usanne rykter om dette versert noe som vel har vært uunngåelig.

Brukere som mener de har grunnlag for å klage på webmasters utøvelse av sin funksjon, kan gjøre det ved å sende mail til [email protected]

ok takk for oppklaringen som gjorde meg meget bekymret så nå setter jeg ihvertfall punktum for sensitive spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

som midia skriver så er jeg sjokkert over at webmaster er åpen om dette til et enkelt utvalg, og at dette har kommet fram over msn

Men herrejemini, det er da ingen grunn til å sluke ukritisk det denne Litt oppgitt bare/Kosses raller om her.

Bruk ditt eget hode. Dette er et seriøst helseforum, hvorfor i all verdens navn og rike skulle de operere rundt på msn og bable om fremmede menneskers ditten eller datten? Helt absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Som du kan se har vi bedt vedkommende som kommer med disse påstandene om å kontakte redaksjonen for å konkretisere hva vedkommende mener har foregått. Vi kjenner ikke til at det har foregått det som påstås, og inntil dette på ett eller annet vis dokumenteres nærmere er dette ikke annet enn rykter.

flisa, som anses som et kjent og fast nick, bekrefter dette lenger nede i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest sjokkert over at dere tror på en anonym skrue som med jevne mellomrom forsøker å svekke webmasters autoritet.

Enig, det er noen her som har et eller flere psyke horn i siden til et skarve nettsted. Hvor små, trivielle liv er det mulig å ha, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Men herrejemini, det er da ingen grunn til å sluke ukritisk det denne Litt oppgitt bare/Kosses raller om her.

Bruk ditt eget hode. Dette er et seriøst helseforum, hvorfor i all verdens navn og rike skulle de operere rundt på msn og bable om fremmede menneskers ditten eller datten? Helt absurd.

jeg har ikke skrevet at du babler om ditten og datten:)

Flisa bekrefter jo at hun vet hvem webmaster er. Jeg er kritisk til at et utvalg vet dette, og at det er kommet fram under msn.

Jeg har foreløpig ikke beskyldt noen for å baksnakke andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva da? Har du inside info?:)

Ja, jeg får høre alt av webmaster på msn. :)

Nei, ærlig talt: Jeg har aldri i mine år på dol hørt noe som får meg til å tro på det denne personen her skriver.

Tvert imot stoler jeg 100 % på at alt du skriver her på dol blir behandlet med full diskresjon.

Det er enkelte brukere du ikke bør stole på. Ikke dol-administrasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

jeg har ikke skrevet at du babler om ditten og datten:)

Flisa bekrefter jo at hun vet hvem webmaster er. Jeg er kritisk til at et utvalg vet dette, og at det er kommet fram under msn.

Jeg har foreløpig ikke beskyldt noen for å baksnakke andre.

det skulle så DE ikke DU:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest sjokkert over at dere tror på en anonym skrue som med jevne mellomrom forsøker å svekke webmasters autoritet.

Hvordan kan jeg vite at du ikke er en av webmasters "venner" vet jo at du også er i msn kontakt med flere brukere her.

Å selvfølgelig kommer du da til å støtte dine "venner"

Dette er ikke vondt ment men jeg er sjokkert og mistet for tiden all tillit til dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Ja, jeg får høre alt av webmaster på msn. :)

Nei, ærlig talt: Jeg har aldri i mine år på dol hørt noe som får meg til å tro på det denne personen her skriver.

Tvert imot stoler jeg 100 % på at alt du skriver her på dol blir behandlet med full diskresjon.

Det er enkelte brukere du ikke bør stole på. Ikke dol-administrasjonen.

jeg har ikke mistenkt webmaster for å baksnakke nick her inne, men flisa bekrefter jo at hun vet hvem webmaster er. Så noe sannhet må det ligge i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hvis en webmaster deltar i all hemmelighet, så ser jeg ikke noe galt i det. Men jeg er ikke uenig i det betenkelige ved at en webmaster er åpent aktiv under privat nick.

Men vi har jo kvakksalveren (jada - han har sikkert greie på _noe_) NHD, som i årevis også har hatt et privat nick han har brukt her. Og det er en fagperson (lege).

"........................................."

Jeg syns det er verre at NHD har et privat nick her inne enn om Webmaster har det.

Jeg har ikke tenkt den tanken før at NHD også har et privat nick, men jeg har stusset over at han har dukket opp og svart i ulike fora, andre enn psykriatri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det er noen her som har et eller flere psyke horn i siden til et skarve nettsted. Hvor små, trivielle liv er det mulig å ha, liksom...

Hehe, det er ganske imponerende, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke skrevet at du babler om ditten og datten:)

Flisa bekrefter jo at hun vet hvem webmaster er. Jeg er kritisk til at et utvalg vet dette, og at det er kommet fram under msn.

Jeg har foreløpig ikke beskyldt noen for å baksnakke andre.

Hvor kom jeg inn i bildet? Ikke meg, men 'noen', de du er redde for at det blir snakket om på msn...

Vet virkelig flisa hvem webmaster er? Wow. Ja, for inntil nå har vi alle trodd at webmaster ikke kom fra denne verden. Webmaster er ikke noe mystisk, det er en vanlig person / flere personer som gjør en jobb og ellers har venner, familie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Men herrejemini, det er da ingen grunn til å sluke ukritisk det denne Litt oppgitt bare/Kosses raller om her.

Bruk ditt eget hode. Dette er et seriøst helseforum, hvorfor i all verdens navn og rike skulle de operere rundt på msn og bable om fremmede menneskers ditten eller datten? Helt absurd.

Enig, favn..Hva er dette for noe oppspinn..? Jeg skjønner meg ikke på hva folk velger å tropå,og hva de IKKE velger å tro på.

Jeg har også full tiltro til at webmasterne ikke bryter noen regler..

Hvorfor i ALL verden skulle noen risikere et så innarbeidet nettsted for å preike om noen av brukerne liksom..?

Jeg tror webmasterne har annet å gjøre på fritida si enn å diskutere, feks, meg på msn med vennene sine..;-P Folk er bra sjølopptatte og innbilske da!

Og om webbis har vært innpå og diskutert ett eller annet med meg under privat fritidsnick, det finner jeg dessuten helt uproblematisk!

Folk ass!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det kun hadde vært snakk om pålitelige personer her, så hadde det vel ikke vært så mange som visste det? Eller - hvis man sier at hele verden er pålitelig, så kan man jo bruke samme argumentet for å fortelle konfidensiell informasjon til hele verden :-) (Ja, jeg har studert datasikkerhet i en konseptuell sammenheng :-)

Summa summarum (når det gjelder pålitelighet) er: Hvis man har fått vite noe som ikke skal videre, så er man ikke pålitelig om man forteller det til så mye som en sjel - uansett hvor pålitelig denne sjelen måtte være.

"............................................."

"Summa summarum (når det gjelder pålitelighet) er: Hvis man har fått vite noe som ikke skal videre, så er man ikke pålitelig om man forteller det til så mye som en sjel - uansett hvor pålitelig denne sjelen måtte være."

Og dette bør i aller høyeste grad gjelde webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke mistenkt webmaster for å baksnakke nick her inne, men flisa bekrefter jo at hun vet hvem webmaster er. Så noe sannhet må det ligge i det.

Tviler på at Flisa vet med 100 % sikkerhet hvem webmaster er. Det er dog en del brukere som tidligere fikk for seg hvem det var, og outet et nick her med jevne mellomrom. De fleste av disse outingene ble slettet, noe som sikkert fikk mange til å tro at det var noe i ryktene.

De som outet nicket var stort sett anonyme skruer, og folk som hadde et horn i siden til dol fordi innleggene deres stadig vekk ble slettet.

Ikke akkurat troverdige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Hvordan kan jeg vite at du ikke er en av webmasters "venner" vet jo at du også er i msn kontakt med flere brukere her.

Å selvfølgelig kommer du da til å støtte dine "venner"

Dette er ikke vondt ment men jeg er sjokkert og mistet for tiden all tillit til dol.

det er litt mistenkelig ja at så mange kjente og faste nick går hardnakket inn for å beskytte webmaster!

Men nå skriver jeg på generelt grunnlag, jeg retter ikke skepsis mot dén og dén. Det er ingen beskyldning mot dem som gjør det! Bare så det er sagt.

Selv om litt av dol er ødelagt nå og jeg kommer til å gå til andre forum med sensitive spørsmål, så synes jeg det er hyggelig å være her inne.

Hvis det har foregått "skumle" ting på msn så kan dette være ganske alvorlig. Det er folk som kjenner personer bak nickene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke mistenkt webmaster for å baksnakke nick her inne, men flisa bekrefter jo at hun vet hvem webmaster er. Så noe sannhet må det ligge i det.

Hvor er det flisa bekrefter noe sånt, da?

Og om hun så kjenner noen som er webmaster her - hvordan bekrefter det automatisk de andre påstandene Kosses kommer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Hvor kom jeg inn i bildet? Ikke meg, men 'noen', de du er redde for at det blir snakket om på msn...

Vet virkelig flisa hvem webmaster er? Wow. Ja, for inntil nå har vi alle trodd at webmaster ikke kom fra denne verden. Webmaster er ikke noe mystisk, det er en vanlig person / flere personer som gjør en jobb og ellers har venner, familie...

jeg skrev korreksjon fra DU til DE i innlegget under. Det var en glipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst kontakt redaksjonen på [email protected] og konkretiser dine påstander om at webmastere deltar i sladder om andre brukere. Redaksjonen har ikke kjennskapt til at det har forekommet og dersom så er tilfelle ønsker vi å bli gjort oppmerksom på det.

E-postlinken i innlegget over vil ikke virke, det mangler en bokstav. Bare sånn for ordens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

ok takk for oppklaringen som gjorde meg meget bekymret så nå setter jeg ihvertfall punktum for sensitive spørsmål.

Jeg skjønner reaksjonen din.

I sommer fikk jeg høre noen lignende rykter. Ikke at webmaster diskuterte brukere med andre nick (det har jeg vondt for å tro), men at webmaster operer med privat nick.

Først bestemte jeg meg for å kutte ut dol helt, og tok meg en ukes pause.

Men så kom jeg til at jeg jo hele tiden har visst at det er webmastere her som ser mer enn vanlige brukere. Dette gjelder på alle forum, uansett.

Så man må bare bestemme seg for om man stoler på taushetsplikten deres, eller ei.

Det samme gjelder bruken av legen din, ikke sant? Du må stole på at han ikke plaprer om deg til andre.

Lenge lot jeg helt være å skrive/spørre om sensitive ting med anonymt nick.

Nå hender det at jeg gjør det igjen, men ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...