Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Men jeg er pålitelig jeg også;)

pålitelige personer sier ting til andre pålitelige personer! ;)

Nei, pålitelige personer holder kjeft om informasjon de har blitt betrodd i PÅLITELIGHET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Jeg bli, ærlig talt, litt mistenksom når noen får panikk ved tanke på at webmaster er vanlig bruker. Mye mer mistenksom enn jeg blir mot DOL.

For hvorfor får de panikk? Er det fordi de innser at når de angriper noen anonymt, så kan muligens den personen se at det er deg? Er det fordi, når de påstår hardnakket at de _aldri_ skriver anonyme tulleinnlegg, så er det en vanlig bruker som vet at det ikke er sant?

Jeg har ikke noe problem med at webmaster er vanlig bruker. Hvilken innvirkning skal det ha på min DOL-bruk?

Ikke egentlig et svar til deg, SDD, men jeg måtte putte innlegget et eller annet sted i denne rotete tråden ;)

Muligens ikke til meg, men jeg kunne ikke vært mer enig.

Jeg forstår virkelig ikke hva folk frykter.

Når det gjelder å slenge dritt med anonyme nick, skulle jeg faktisk ønske webbis valgte å oute de patetiske synderne.

At noen tror webbis slenger rundt seg med sensitive opplysninger du eller jeg måtte finne på å poste på forum for inkontines under et annet nick, sier litt om disse menneskenes forfølgelsesvannvidd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg bli, ærlig talt, litt mistenksom når noen får panikk ved tanke på at webmaster er vanlig bruker. Mye mer mistenksom enn jeg blir mot DOL.

For hvorfor får de panikk? Er det fordi de innser at når de angriper noen anonymt, så kan muligens den personen se at det er deg? Er det fordi, når de påstår hardnakket at de _aldri_ skriver anonyme tulleinnlegg, så er det en vanlig bruker som vet at det ikke er sant?

Jeg har ikke noe problem med at webmaster er vanlig bruker. Hvilken innvirkning skal det ha på min DOL-bruk?

Ikke egentlig et svar til deg, SDD, men jeg måtte putte innlegget et eller annet sted i denne rotete tråden ;)

det at folk skriver anonymt kan jo være pga sykdommer og senitive tema. Enkelte har avslørt andre eller kanskje blitt avslørt selv med det ordinære nicket. Da må anonyme nick til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Muligens ikke til meg, men jeg kunne ikke vært mer enig.

Jeg forstår virkelig ikke hva folk frykter.

Når det gjelder å slenge dritt med anonyme nick, skulle jeg faktisk ønske webbis valgte å oute de patetiske synderne.

At noen tror webbis slenger rundt seg med sensitive opplysninger du eller jeg måtte finne på å poste på forum for inkontines under et annet nick, sier litt om disse menneskenes forfølgelsesvannvidd.

det kan jo være folk i svært sårbare situasjoner. Ikke det at jeg er det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Uff dette ødela dagen litt.

Jeg kan fortsatt ikke klare helt å stole på at dol er "sikkert"

Nå ser jeg også at de som har msn kontakt støtter webmaster her å de som ikke har msn kontakt på dol er mer i tvil,hvorfor det? dette gjør også sitt til at min tvil til dol fortsetter.

Jeg støtter også webmaster her - og har ikke kontakt med vedkommende på msn. Vet for den saks skyld ikke hvem det er heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det at folk skriver anonymt kan jo være pga sykdommer og senitive tema. Enkelte har avslørt andre eller kanskje blitt avslørt selv med det ordinære nicket. Da må anonyme nick til.

Og dette tror du virkelig webmaster forteller til vennene sine? Da er du på grensen til å være så paranoid at det blir litt sykt. Han/hun har vel ingen interesse av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo være folk i svært sårbare situasjoner. Ikke det at jeg er det altså.

Men du tror da ikke på ramme alvor at Webbis hvisker til noen av sine bekjente på msn om dine problemer, den dagen du kaller deg "anonym i dag" og skriver om dine vannlatningsproblemer på inkontinensforumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er enkelte brukere du ikke bør stole på. Ikke dol-administrasjonen"

Men nå har vi jo nettopp fått vite at brukere her inne kan være webmaster.

Hva jobber du med når du er på nattevakt? Og hvorfor så ivrig på og forsvare dol-administrasjonen?

Nå er jeg anonym, men du ser kanskje hvem jeg er alikevel?

Klart alle ser hvem du er nå, så lett gjenkjennelig som du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens ikke til meg, men jeg kunne ikke vært mer enig.

Jeg forstår virkelig ikke hva folk frykter.

Når det gjelder å slenge dritt med anonyme nick, skulle jeg faktisk ønske webbis valgte å oute de patetiske synderne.

At noen tror webbis slenger rundt seg med sensitive opplysninger du eller jeg måtte finne på å poste på forum for inkontines under et annet nick, sier litt om disse menneskenes forfølgelsesvannvidd.

Forfølgelsesvanvidd eller ekstrem selvopptatthet... Jeg tror faktisk de aller fleste har bedre ting å gjøre enn å snakke om hva jeg skrev om mitt forhold til kjæresten i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens ikke til meg, men jeg kunne ikke vært mer enig.

Jeg forstår virkelig ikke hva folk frykter.

Når det gjelder å slenge dritt med anonyme nick, skulle jeg faktisk ønske webbis valgte å oute de patetiske synderne.

At noen tror webbis slenger rundt seg med sensitive opplysninger du eller jeg måtte finne på å poste på forum for inkontines under et annet nick, sier litt om disse menneskenes forfølgelsesvannvidd.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Hva gjør det at noen vet hvem webmaster er? Fortell meg hvilke konsekvenser den opplysningen alene har for deg.

det er vel det at folk er redd for troverdigheten til webmaster når h*n avslører hvem h*n er til noen av brukerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter også webmaster her - og har ikke kontakt med vedkommende på msn. Vet for den saks skyld ikke hvem det er heller...

Jammen, det er jo bare noe du sier, Persille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille

Det er denne msn kontakten med enkelte her jeg føler blir feil.

Men det har da heller ikke skjedd? Det er ingen som har bekreftet det?

Det har jo derimot blitt avkreftet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel det at folk er redd for troverdigheten til webmaster når h*n avslører hvem h*n er til noen av brukerne

Det har du ingen bevis på at h*n har gjort. Det kan være tilfeldigheter som gjør at noen få vet hvem _en_ av webmasterne er. So what?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Og dette tror du virkelig webmaster forteller til vennene sine? Da er du på grensen til å være så paranoid at det blir litt sykt. Han/hun har vel ingen interesse av det.

slutt nå med kallenavn her inne. Hvis du leser alt i tråden så skriver jeg at jeg ikke mistenker webis for å sladre på andre, men jeg forklarer at folk føler seg usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

Grøss!

Om webmaster er aldri så pålitelig, synes jeg fremdeles det er ekkelt å vite at jeg muligens sitter og fleiper og tuller med en fyr/dame som kan gå inn og lese mine mest anonyme innlegg om ting som er så private at jeg ikke en gang ville diskutert dem med bikkja mi!

*kvalm*

Enig med deg. Webmasterne bør enten la være å delta i diskusjonen under "sivile" nick - evt. opplyse om at h*n er webmaster off duty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...