Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Helt sikkert. Barnehageansatt er bare et cover, må vite :)

Bra cover da :)

Ikke mange yrker man får så mye pepper for på nettet som barnehageansatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

slutt nå med kallenavn her inne. Hvis du leser alt i tråden så skriver jeg at jeg ikke mistenker webis for å sladre på andre, men jeg forklarer at folk føler seg usikker

Kallenavn?

Jeg synes du lager bråk for ingenting, for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du tror da ikke på ramme alvor at Webbis hvisker til noen av sine bekjente på msn om dine problemer, den dagen du kaller deg "anonym i dag" og skriver om dine vannlatningsproblemer på inkontinensforumet?

Hva hvis hun hadde skrevet at hun hadde vært utro, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Men du tror da ikke på ramme alvor at Webbis hvisker til noen av sine bekjente på msn om dine problemer, den dagen du kaller deg "anonym i dag" og skriver om dine vannlatningsproblemer på inkontinensforumet?

jeg har skrevet mange ganger at jeg ikke mistenker h*n for sladring. Det som er poenget er at webis har avslørt seg for enkelte og det gjør folk usikre. Det er en helt naturlig reaksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis hun hadde skrevet at hun hadde vært utro, da?

Webbis hadde selvfølgelig ikke gjort det da heller.

Dette temaet har vært oppe med jevne mellomrom i hele dette årtusenet, og webbis hadde ikke lenger vært webbis dersom noe sånt forekom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

Kallenavn?

Jeg synes du lager bråk for ingenting, for å være helt ærlig.

"Da er du på grensen til å være så paranoid at det blir litt sykt."

ok, ikke kallenavn, men beskrivelse av meg som person. Jeg er helt rolig jeg, det er du som lager bråk nå. Jeg forklarer på en helt grei måte at folk har blitt usikker, og det må folk få lov til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke noe morro.

Jeg håper du holder det du nå fant ut for deg selv, og ikke forteller det til noen på msn.

Ha ha ha. Jeg er aldri på msn.

Jeg er av den gammeldagse sorten og vet knapt hva msn er.

Ihvertfall vet jeg ikke hvordan det brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da er du på grensen til å være så paranoid at det blir litt sykt."

ok, ikke kallenavn, men beskrivelse av meg som person. Jeg er helt rolig jeg, det er du som lager bråk nå. Jeg forklarer på en helt grei måte at folk har blitt usikker, og det må folk få lov til

Jeg mente ikke at det er en beskrivelse av deg. Jeg mente å beskrive oppførselen.

Greit nok at du ble sjokkert og alt det der, men jeg kan ikke skjønne at dette er noe å bli sjokkert over. Jeg visste heller ingenting om dette, men nå som jeg gjør det (eller hører rykter), så plager det meg ikke i det hele tatt.

Hva er så forferdelig med at den samme du diskuterer ditt anonyme problem med, også kan gå inn og "edit'e" innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har skrevet mange ganger at jeg ikke mistenker h*n for sladring. Det som er poenget er at webis har avslørt seg for enkelte og det gjør folk usikre. Det er en helt naturlig reaksjon

For det første vet du ikke om webbis har avslørt seg for noen. Jeg er ganske sikker på at webbis ikke har avslørt seg for Flisa, som dere stadig sikter til. Dog tror jeg Flisa tror hun vet hvem det er fordi det har vært outet av diverse skruer en del ganger.

Webbis har sannsynligvis venner. Det er normalt å fortelle sine venner hva man jobber med. Noen av vennene er kanskje brukere her inne. Kanskje de ble brukere etter at personen fortalte at h*n jobbet på dol.

Jeg forstår ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis hun hadde skrevet at hun hadde vært utro, da?

Det ville selvsagt vært litt mer juicy å plapre om enn inkontinens,- særlig hvis det gjaldt en som vanligvis (under sitt faste nick) var svært moralsk og fordømmende ;-)

Men, man får vel stole på at webmasterne er ryddige i forhold til slikt :)

(Dessuten skriver ikke _jeg_ slikt som står veldig i kontrast til det jeg står for med mitt vanlige nick. Eller i RL. Hehe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Åh, sånn å forstå...

Altså er det deg eller meg som er webbis?

skulle ikke forundre meg om du hadde DET ansvaret og superkvinnen som du er:) (ref. tidligere tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke noe morro.

Pøh, du synes nok er litt ekkelt å bli gjenkjent.

Nå vil du at jeg skal svare nei, ikke sant?

Deretter ber du meg om å stå frem.

Ha ha, jeg ikke såååå dum da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

skulle ikke forundre meg om du hadde DET ansvaret og superkvinnen som du er:) (ref. tidligere tråd)

*ler*

Kanskje det er meg som er webmaster? Jeg tar i så fall vakten mellom 01.00 og 06.00 - det er omtrent da jeg har tid til det...

Og du vil ikke vite hva jeg vet om deg!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg mente ikke at det er en beskrivelse av deg. Jeg mente å beskrive oppførselen.

Greit nok at du ble sjokkert og alt det der, men jeg kan ikke skjønne at dette er noe å bli sjokkert over. Jeg visste heller ingenting om dette, men nå som jeg gjør det (eller hører rykter), så plager det meg ikke i det hele tatt.

Hva er så forferdelig med at den samme du diskuterer ditt anonyme problem med, også kan gå inn og "edit'e" innlegg?

Det folk er bekymret for er at webbis har avslørt noe h*n ikke burde avslørt. Folk blir usikker på h*n da. Det at h*n doler her inne har jeg trodd hele tiden (selv om jeg har trodd det var under skiftende nick)

Sjokket har forresten lagt seg litt nå, men ja, det var et stort sjokk da jeg fikk vite det med msn og at enkelte vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk er bekymret for er at webbis har avslørt noe h*n ikke burde avslørt. Folk blir usikker på h*n da. Det at h*n doler her inne har jeg trodd hele tiden (selv om jeg har trodd det var under skiftende nick)

Sjokket har forresten lagt seg litt nå, men ja, det var et stort sjokk da jeg fikk vite det med msn og at enkelte vet

Men det er ingen som har bekreftet ang. MSN. Og selv om det er tilfellet, så snakker h*n neppe om enkelte brukere på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk for oppklaringen som gjorde meg meget bekymret så nå setter jeg ihvertfall punktum for sensitive spørsmål.

Ja, jeg og.

Veldig synd er det, for DOL er et unikt helseforum - eller VAR unikt - fordi man hemningsløst kunne diskutere eller spørre om ting man aldri ellers ville tatt opp. Nå føler jeg meg avkledd og paranoid. Er det ham? Er det henne?

*nervøs latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

*ler*

Kanskje det er meg som er webmaster? Jeg tar i så fall vakten mellom 01.00 og 06.00 - det er omtrent da jeg har tid til det...

Og du vil ikke vite hva jeg vet om deg!!

:)

og når sover du? I lunsjen på jobben?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...