Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

Det har du ingen bevis på at h*n har gjort. Det kan være tilfeldigheter som gjør at noen få vet hvem _en_ av webmasterne er. So what?

hvis det er tilfeldigheter er jo alt ok. Hvis h*n har fortrodd seg til brukere er det en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Gjest Ikke noe morro.

Enig i det, men i disse trolle-tider er det jo populært å "tolke" aktiviteten i tråden.

For eksempel: En som poster et innlegg og så ikke svarer til dem som svarer er helt sikkert et troll.

men den som poster og som deretter svarer MYE og hele tiden skal sie seg uenig i svarene h*n får er OGSÅ et troll! ;-)

Ikke lett dette her! *S*

Men hvordan skal man da tolke følgende:

Kosses påstår at flere i "jentegjengen" vet dette, men nå har jo det som jeg antar er jentegjengen vært ekstremt fraværende i denne tråden, mens de normalt er både her og der!!!!

HA! Den tenker jeg satt! ;-)

*muaaahhhhahahaha* (=latteren til Dr Evil)

Ja, det gjorde den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

og når sover du? I lunsjen på jobben?:)

Hm, bra spørsmål...

Vel, jeg tar litt i bilen på vei til jobben - det går fint, har kjørt der så mange ganger.

Så tar jeg litt i lunsjen, litt i noen møter, litt når jeg hører foreldre klage, og litt under barne-tv.

Muligens litt på de søndagene jeg har barnefri også.

Går så fint atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

De gjør han/hun ikke heller når han sitter "flåser" med andre brukere her inne.

Det er ikke mye seriøst over den jobben nei. Jeg fatter ikke at det er lov.

bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Hm, bra spørsmål...

Vel, jeg tar litt i bilen på vei til jobben - det går fint, har kjørt der så mange ganger.

Så tar jeg litt i lunsjen, litt i noen møter, litt når jeg hører foreldre klage, og litt under barne-tv.

Muligens litt på de søndagene jeg har barnefri også.

Går så fint atte :)

"litt når jeg hører foreldre klage"

Nå fikk jeg meg en god latter oppi det hele:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

"litt når jeg hører foreldre klage"

Nå fikk jeg meg en god latter oppi det hele:))

Bra, var litt bekymret for at du ikke skulle ta det som en spøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke noe morro.

Webbis hadde selvfølgelig ikke gjort det da heller.

Dette temaet har vært oppe med jevne mellomrom i hele dette årtusenet, og webbis hadde ikke lenger vært webbis dersom noe sånt forekom.

Du er jaggu skråsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Men hvilke ubehagelige utslag gjør det da? Det er jo ikke noe fengsel det her - Selv om jeg vet hvilket nick webmaster bruker - så forholder jeg meg til nicet som et hvilket som helst annet nick -og til webmaster når det er påkrevd. - om jeg tilfeldigvis vet hvem webmaster "omgåes" her inne - så driter jeg i det om det var noe om dem jeg måtte ta opp med webmaster.

Jeg regner med at folk tar jobben sin seriøs - og det er mitt utgangspunkt i alle fall.

Plager ikke meg det spøtt. Kan ikke skjønne at det kan plage noen.

Ser at enkelte i denne tråden bruker deg som "sannhetsvitne" mht at webmastere skal ha deltatt på msm og sladret om forhold som er relatert til webmasterjobben.

Vennligst kontakt oss på mail slik at det kan bringes på det rene om du har kjennskap til at dette har foregått, da dette er ukjent for oss i redaksjonen.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden og ser at det påstås mange ting som ikke stemmer om webmaster. Her er noen oppklarende opplysninger.

1. Webmasterne har taushetsplikt om alt de måtte få kjennskap til i kraft av å være webmaster. Ser at enkelte er redd for at det skal bli "sladret" om ting de skriver under hemmelig nick. Dette vil i såfall være brudd på det taushetsløfte som er undertegnet.

2. Personer som jobber som webmaster har anledning til å bruke doktoronline som privatperson. Det forventes at man klarer å skille rollene som privat bruker og webmaster, og at man ikke benytter seg den ekstra informasjon man har tilgang på som webmaster dersom man deltar i diskusjonstråder som privatperson.

3. Det er flere personer som fungerer som webmaster.

4. Redaksjonen har ikke kjennskap til at noen av våre webmastere er aktiv på msm sammen med andre dolbrukere. Dette har blitt påstått flere ganger i denne tråden. Hvorvidt dette i seg selv ville vært uryddig er en sak for seg, men såfremt vi kjenner til er dette rent oppspinn.

5. Noen brukere kjenner til hvilke nick personer som jobber som webmastere benytter seg av privat. Dette var i utgangspunktet ikke ønskelig at skulle bli kjent, men siden noen av webmasterne har jobbet på dol i flere år, har både sanne og usanne rykter om dette versert noe som vel har vært uunngåelig.

Brukere som mener de har grunnlag for å klage på webmasters utøvelse av sin funksjon, kan gjøre det ved å sende mail til [email protected]

I sommer skjedde det mange brudd på ovenstående regler. Det var en webmaster (sannsynligvis en kvinne gjettet mange), og sannsynligvis en sommervikar, som "outet" folk mange ganger om ting de hadde skrevet under et annet nick.

Selv var jeg bare tilskuer til dette, opplevde det ikke selv, men det var skikkelig ekkelt. Det var helt i strid med det seriøse forumet jeg (til da) hadde ansett DOL for å være. Jeg ble nesten redd for å skrive noe her.

Det ble slutt på det da sommeren var slutt, så jeg antar den ansatte sluttet. Men jeg håper virkelig dere tok et oppgjør med personen, og ikke ansetter vedkommende en gang til. (dere kan selv finne fram til trådene fra i sommer og lese det som skjedde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Bra, var litt bekymret for at du ikke skulle ta det som en spøk :)

nei, jeg har sett at du har fått mye pepper her inne. Jeg er ikke enig med alt du sier, men det er en del personer som forvrenger ting og gjør ting vanskeligere enn det det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

I sommer skjedde det mange brudd på ovenstående regler. Det var en webmaster (sannsynligvis en kvinne gjettet mange), og sannsynligvis en sommervikar, som "outet" folk mange ganger om ting de hadde skrevet under et annet nick.

Selv var jeg bare tilskuer til dette, opplevde det ikke selv, men det var skikkelig ekkelt. Det var helt i strid med det seriøse forumet jeg (til da) hadde ansett DOL for å være. Jeg ble nesten redd for å skrive noe her.

Det ble slutt på det da sommeren var slutt, så jeg antar den ansatte sluttet. Men jeg håper virkelig dere tok et oppgjør med personen, og ikke ansetter vedkommende en gang til. (dere kan selv finne fram til trådene fra i sommer og lese det som skjedde).

det husker jeg også. Jeg turde heller ikke å skrive eller motsi webmasteren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all dager som denne tråden har tatt av?

Er DOL full av mennesker med paranoia, eller er emnet bare så "utrolig interessant"?

Godt poeng. Jeg sitter bare og irriterer meg over at jeg tydeligvis gikk glipp av noe spennende i går. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

nei, jeg har sett at du har fått mye pepper her inne. Jeg er ikke enig med alt du sier, men det er en del personer som forvrenger ting og gjør ting vanskeligere enn det det er

Men trenger ikke være enig i alt - det er det heller ingen som kan være tror jeg...

Men in the end handler det jo om å respektere andres meninger, og å kunne ytre sine uten å slenge på unødvendige nedsettende kommentarer.

Når det er sagt tviler jeg på at mine meninger vil revelusjonere verden - de fungerer for meg og mine, og det holder egentlig for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Men trenger ikke være enig i alt - det er det heller ingen som kan være tror jeg...

Men in the end handler det jo om å respektere andres meninger, og å kunne ytre sine uten å slenge på unødvendige nedsettende kommentarer.

Når det er sagt tviler jeg på at mine meninger vil revelusjonere verden - de fungerer for meg og mine, og det holder egentlig for meg :)

jeg har merket at du kanskje har formulert deg litt feil enkelte ganger, og så har ikke de andre godtatt forklaringen din. Slik er unødvendig (som tråden om åpningstider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

jeg har merket at du kanskje har formulert deg litt feil enkelte ganger, og så har ikke de andre godtatt forklaringen din. Slik er unødvendig (som tråden om åpningstider)

Ja - men det vil alltid være noen...

Jeg er blitt flinkere til å ikke irritere meg over enkeltes behov for å provosere, men jeg har en ny etter meg nå...

Vet du om søkefunksjonen fungerer? Jeg søker på nicket og får ikke opp noe, og når jeg søker på meg selv får jeg ikke opp noe nyere enn 6. desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men ikke på den som kom med infoen til oss?;)

Nope. Litt lærer man etter noen år her inne.

Stol aldri på anonyme skruer som kommer med det samme oppgulpet en håndfull ganger i året, og som truer med å ta saken til høyere makter (hva nå det betyr), og etter eget sigende har tjukt av bevis han aldri bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Ja - men det vil alltid være noen...

Jeg er blitt flinkere til å ikke irritere meg over enkeltes behov for å provosere, men jeg har en ny etter meg nå...

Vet du om søkefunksjonen fungerer? Jeg søker på nicket og får ikke opp noe, og når jeg søker på meg selv får jeg ikke opp noe nyere enn 6. desember...

aner ikke. Jeg kan prøve, men det tar alltid så langt tid her, så jeg pleier nesten ikke å bruke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...