Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Jeg mente ikke at det er en beskrivelse av deg. Jeg mente å beskrive oppførselen.

Greit nok at du ble sjokkert og alt det der, men jeg kan ikke skjønne at dette er noe å bli sjokkert over. Jeg visste heller ingenting om dette, men nå som jeg gjør det (eller hører rykter), så plager det meg ikke i det hele tatt.

Hva er så forferdelig med at den samme du diskuterer ditt anonyme problem med, også kan gå inn og "edit'e" innlegg?

Er det så rart at man føler seg veldig utrygge når man plutselig ikke vet _hvem_ av de man prater med som vet at man er misbrukt, schizofren, pedofil, hva det måtte være....?

Dette påvirker jo totalt den personens bilde av den de diskuterer med. Hadde man bare fått vite hvem det var, så kunne man fått slappet litt mer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke at det er en beskrivelse av deg. Jeg mente å beskrive oppførselen.

Greit nok at du ble sjokkert og alt det der, men jeg kan ikke skjønne at dette er noe å bli sjokkert over. Jeg visste heller ingenting om dette, men nå som jeg gjør det (eller hører rykter), så plager det meg ikke i det hele tatt.

Hva er så forferdelig med at den samme du diskuterer ditt anonyme problem med, også kan gå inn og "edit'e" innlegg?

Er det så rart at man føler seg veldig utrygge når man plutselig ikke vet _hvem_ av de man prater med som vet at man er misbrukt, schizofren, pedofil, hva det måtte være....?

Dette påvirker jo totalt den personens bilde av den de diskuterer med. Hadde man bare fått vite hvem det var, så kunne man fått slappet litt mer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cezalion

Flisa har jo innrømmet at det er sånn. Og jeg vil også vite hvem som kan lese de gangene jeg skriver anonymt, og som kan plapre på msn til alle andre om det. Blir sprø av å bli gått sånn bak ryggen på hele tida. Hvis vi ikke får vite det kommer jeg ikke til å være her mer, da synes jeg dol har mistet mye av vitsen.

Jeg er helt enig. Blir for dumt at noen skal vite det. Virker som om enkelte brukere her er i en særstilling. Er enig i at de som styrer DOL burde sett etter Webmaster andre steder enn blant brukerne. Snakk om å sette bukken til å passe havresekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke noe morro.

Det er klart jeg arrogant.

De samme beskyldningene har gått igjen i hele dols historie, og det blir for dumt.

Les det Simon skriver lengre opp i tråden.

Høres ut som om han har samme historie som deg.

Forfulgt og utsatt for drapstrusler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar jo helt av.

Da jeg var webbis her het jeg bare "simen", ikke "webmaster, tilsyn" og jeg brukte min private mailadresse som attpåtil stod oppført i onlinekatalogen. Hele DOL bestod av Anker og meg som satt på hvert vårt hjemmekontor.

Dette førte til at jeg ble sporet opp av flere uten at det gjorde så mye. Jeg deltok også som bruker på forum, men under nicket "simen".

Allikevel ble jeg også beskyldt for det samme som webmaster blir beskyldt for nå. Jeg skulle visstnok favorisere noen, legge noen for hat, spre rykter, bryte taushetsplikten og det som verre var.

Åpenheten min førte også til at jeg ble utsatt for telefoner midt på natten fra ustabile personer og jeg mottok til og med drapstrusler fra et par stykker jeg hadde utestengt. Derfor anbefalte jeg at webmaster burde bli anonym da jeg sluttet i år 2000.

Jeg vet hvem som overtok etter meg og jeg vet hvem som var hovedwebbis ihvertfall inntil ca. et år siden. Mulig vedk. er det enda. Jeg vet også at vedkommende er 100% til å stole på. Og ja: Vedk. er/var også deltaker på forum.

Jeg stoler derimot ikke i det hele tatt på folk som sprer rykter og løse påstander under anonyme nick. Hvem faen er denne "Kosses"?

I tillegg synes jeg enkelte her er på grensen til det paranoide. (De som føler seg truffet får bare gjøre det).

Ro dere ned folkens. Dette har jeg opplevd før og dette vil sikkert skje igjen. Ikke hør på løse rykter, men stol på at de som er ansatt her faktisk gjør en god jobb.

Har tatt et søk på deg og finner fint lite som har med webmasterjobb å gjøre.

Det finnes 2-3 innlegg fra deg i år 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ingen som har bekreftet ang. MSN. Og selv om det er tilfellet, så snakker h*n neppe om enkelte brukere på DOL.

Man får jo høre at dolere snakker sammen om hverandre på msn, så hvorfor skulle ikke webbis være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt et søk på deg og finner fint lite som har med webmasterjobb å gjøre.

Det finnes 2-3 innlegg fra deg i år 2000.

Han hadde webmasterjobben for noen år siden, og han var aktiv bruker.

Det er det tjukt av gamle brukere som kan bekrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simen gammelwebbis

Dette tar jo helt av.

Da jeg var webbis her het jeg bare "simen", ikke "webmaster, tilsyn" og jeg brukte min private mailadresse som attpåtil stod oppført i onlinekatalogen. Hele DOL bestod av Anker og meg som satt på hvert vårt hjemmekontor.

Dette førte til at jeg ble sporet opp av flere uten at det gjorde så mye. Jeg deltok også som bruker på forum, men under nicket "simen".

Allikevel ble jeg også beskyldt for det samme som webmaster blir beskyldt for nå. Jeg skulle visstnok favorisere noen, legge noen for hat, spre rykter, bryte taushetsplikten og det som verre var.

Åpenheten min førte også til at jeg ble utsatt for telefoner midt på natten fra ustabile personer og jeg mottok til og med drapstrusler fra et par stykker jeg hadde utestengt. Derfor anbefalte jeg at webmaster burde bli anonym da jeg sluttet i år 2000.

Jeg vet hvem som overtok etter meg og jeg vet hvem som var hovedwebbis ihvertfall inntil ca. et år siden. Mulig vedk. er det enda. Jeg vet også at vedkommende er 100% til å stole på. Og ja: Vedk. er/var også deltaker på forum.

Jeg stoler derimot ikke i det hele tatt på folk som sprer rykter og løse påstander under anonyme nick. Hvem faen er denne "Kosses"?

I tillegg synes jeg enkelte her er på grensen til det paranoide. (De som føler seg truffet får bare gjøre det).

Ro dere ned folkens. Dette har jeg opplevd før og dette vil sikkert skje igjen. Ikke hør på løse rykter, men stol på at de som er ansatt her faktisk gjør en god jobb.

glemte å endre signaturen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han har samme historie som deg.

Forfulgt og utsatt for drapstrusler.

Jeg har aldri blitt utsatt for drapstrusler.

Men det å være webmaster på dol er åpenbart ingen solskinnshistorie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, herregud. Du er ikke lite paranoid. :)

takk!

Jeg velger å være kritisk til dol inntill det motsatte er bevist noe som ser ut til å bli vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde webmasterjobben for noen år siden, og han var aktiv bruker.

Det er det tjukt av gamle brukere som kan bekrefte.

ok men overtager av hans jobb lekker kanskje som en sil eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke noe morro.

Jeg har aldri blitt utsatt for drapstrusler.

Men det å være webmaster på dol er åpenbart ingen solskinnshistorie. :)

Å, dere har det sikkert så fint så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at legen holder tett, og lærerne på skolen til evt barn etc etc?

Det blir vel litt av det samme, gjør det ikke?

Da vet man ihvertfall _hvem_ den personen man må velge å enten stole på eller ikke er. En vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt et søk på deg og finner fint lite som har med webmasterjobb å gjøre.

Det finnes 2-3 innlegg fra deg i år 2000.

Jøss. Du _er_ virkelig paranoid :-)

Jeg var webbis her fra starten og fram til vinteren år 2000. Masse innlegg fra før 2000 er bort pga. omlegging av forum.

Hvi du ikke toro meg, så send en mail til ledelsen her. Du finner det nederts på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok men overtager av hans jobb lekker kanskje som en sil eller?

Tror du på Jehovas Vitner når de kommer på døra di og babler verdens undergang også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...