Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Synd at jeg er brunette. Det hjelper visst ikke at blondinegjengen ser på meg som sitt ikke-blonde-alibi.

Min tilstedeværelse er visst ikke nok for de du referer til, selv om jeg msn-er med blondinene. *Føler meg forbigått*

Men de vet ikke at du ikke er blond, så du er nok i søkelyset du også.

Det kan være at du nå skryter på deg en brunettestasus som alibi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Gjest mirakel*2?

Ikke sant? Tenkte akkurat det samme selv. Det er de som hardnakket forsvarer webmaster og dette opplegget her (og viser null forståelse for at vi blir litt usikre), jeg tidligere har følt at de tror de er "ledere" her på noe slags vis, og klikker seg sammen.

det er det med at de har null forståelse for at vi er usikre som gjør at jeg og begynner å lure litt.

Spesielt én har vært litt unnvikende i svaret om h*n vet hvem webbisen er. Det eneste de gjør i kor her er å kalle alle oss andre som lurer paranoide.

Som jeg har sagt mange ganger før, så er grunnen til at vi blir usikker at webbis har sagt til noen hvem h*n er. Og hvis dette med msn skulle stemme, så liker jeg det ikke noe særlig. Da har h*n blitt litt for inngrodd blant brukerne her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt et søk på deg og finner fint lite som har med webmasterjobb å gjøre.

Det finnes 2-3 innlegg fra deg i år 2000.

Heh-heh...tror du han lyver? Jeg møtte Simen personlig opptil flere ganger, og jeg husker jeg diskuterte DOLs tekniske løsning med ham over litt for mye alkohol en gang.

"................................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsakt ikke noe sjokk at webmaster er en vanlig person da...er litt imellom svart og hvit også.

Men når man nå får greie på at webmaster muligens er god kompis med flere brukere her inne, også via sms så kommer jo tvilen på seriøsiteten frem da.

Vi er alle "bare" mennesker...webmaster kan vel trå litt forbi taushetsplikta i fylla kanskje?

Fort gjort å miste et ord eller to for mye i en og annen situsjon.

Klart alle vet at webmaster er like normal som oss alle...kanskje derfor hadde flere sett at overhodene her inne holdt seg på det nivået og ikke blandet seg inn med brukernivået.

Blir litt samme stilen for noen å gå på fest med legen sin liksom siden så mye her inne er sensitivt.

For ikke å snakke om at NHD også visstnok har menget seg med oss dødelig her inne...! Hvor uprofft kan det bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt av deg. Nå kommer du helt sikkert til å bli beskyldt for å være webbis du også. :)

Da har vi meg. Jeg er visstnok en het kandidat, og blondine-gjengens fravær denne onsdagsmorgenen er i overkant mystisk for enkelte av de paranoide under. :)

Jeg er sikker Sør er webbis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg får tro deg da men at en (tidligere) webmaster kaller brukere paranoid får meg til å spekulere fælt på behandling av dol bruker.

Håper du ikke brukte dette i dine kommentarer til brukerne når du var webmaster.

Men når du/dere ER åpenlyst paranoide, spiller det forsvinnende liten rolle om noen sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

Synd at jeg er brunette. Det hjelper visst ikke at blondinegjengen ser på meg som sitt ikke-blonde-alibi.

Min tilstedeværelse er visst ikke nok for de du referer til, selv om jeg msn-er med blondinene. *Føler meg forbigått*

driver du msn med blondiner? lurulf da!! Svikter du brunettegjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar jo helt av.

Da jeg var webbis her het jeg bare "simen", ikke "webmaster, tilsyn" og jeg brukte min private mailadresse som attpåtil stod oppført i onlinekatalogen. Hele DOL bestod av Anker og meg som satt på hvert vårt hjemmekontor.

Dette førte til at jeg ble sporet opp av flere uten at det gjorde så mye. Jeg deltok også som bruker på forum, men under nicket "simen".

Allikevel ble jeg også beskyldt for det samme som webmaster blir beskyldt for nå. Jeg skulle visstnok favorisere noen, legge noen for hat, spre rykter, bryte taushetsplikten og det som verre var.

Åpenheten min førte også til at jeg ble utsatt for telefoner midt på natten fra ustabile personer og jeg mottok til og med drapstrusler fra et par stykker jeg hadde utestengt. Derfor anbefalte jeg at webmaster burde bli anonym da jeg sluttet i år 2000.

Jeg vet hvem som overtok etter meg og jeg vet hvem som var hovedwebbis ihvertfall inntil ca. et år siden. Mulig vedk. er det enda. Jeg vet også at vedkommende er 100% til å stole på. Og ja: Vedk. er/var også deltaker på forum.

Jeg stoler derimot ikke i det hele tatt på folk som sprer rykter og løse påstander under anonyme nick. Hvem faen er denne "Kosses"?

I tillegg synes jeg enkelte her er på grensen til det paranoide. (De som føler seg truffet får bare gjøre det).

Ro dere ned folkens. Dette har jeg opplevd før og dette vil sikkert skje igjen. Ikke hør på løse rykter, men stol på at de som er ansatt her faktisk gjør en god jobb.

Veldig bra innlegg, Simen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det ingen som vet.

Sant det. Ser det bare ikke for meg;)

Det er ikke sikkert at bare den stilleste vann (lagune) har dypest grunn, vet du! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Du snakket om forfølgelsesvanvidd. Jeg syntes du var arrogant som bagatelliserte det ubehaget noen av oss føler ved at webbis(ene) viser seg å være midt i blant oss.

Men jeg bagatelliserer det fordi dere tar utgangspunkt i det en anonym skrue med et nick ingen av dere tidligere har hørt om, skrev noen innlegg her i natt.

En kan saktens spørre seg om dere ville reagert like ille hvis en anonym skrue påsto at han hadde inside-informasjon om at dol egentlig er drevet av mafian. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Men de vet ikke at du ikke er blond, så du er nok i søkelyset du også.

Det kan være at du nå skryter på deg en brunettestasus som alibi. :)

Ja, det har du rett i :-)

Siden det bare er de som er på msn-lista mi + togli + annegunn + flyfly som kan bekrefte at jeg er brunette, så er jeg nok webmaster som skryter på meg brunt hår!

Utrolig at jeg ikke gjennomskuet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blomsterløk

For ikke å snakke om at NHD også visstnok har menget seg med oss dødelig her inne...! Hvor uprofft kan det bli?

Jeg synes nesten det blir litt annerledes. Han bruker tross alt samme nick, kun den røde prikken foran hans innlegg som ikke er tilstede.

Så da vet vi at det er han som skriver innleggene.

Her vet vi ikke hvem det er av fast nick som er webmaster.

Jeg synes iallefall det er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke åpner for en viss forståelse for at dette kan føles ubehagelig for noen, så vil jeg absolutt si at man kan kalle det hardnakket.

Men stress og stygge beskyldninger som hagler mot webmaster og hans/hennes profesjonalitet, er selvsagt ikke 'hardnakket'?

Hardnakket? Unnskyld, men nå måtte jeg le enda en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og hvor er alle disse blondinene nå da? De er borte vekk i denne tråden.

De er webbisser hele gjengen. Og Mr Kahn er sjefswebbisen av alle. Han utestenger seg sjøl et par gagner i året som en rein dekkoperasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke åpner for en viss forståelse for at dette kan føles ubehagelig for noen, så vil jeg absolutt si at man kan kalle det hardnakket.

Det tilspisser seg alltid i slike tråder - enten så er man paranoid til det sykelige, ellers så latterliggjør man at det overhodet er mulig å fæøle en viss uro.

Komisk i grunnen.

Skulle tro at mange er et eller annet sted midt i mellom - at man ikke nødvendigvis tar det for gitt at DOL er über-profesjonelle i ett og alt, men ikke slik at man tror at webbis sladrer og outer i hytt og gevær heller! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bagatelliserer det fordi dere tar utgangspunkt i det en anonym skrue med et nick ingen av dere tidligere har hørt om, skrev noen innlegg her i natt.

En kan saktens spørre seg om dere ville reagert like ille hvis en anonym skrue påsto at han hadde inside-informasjon om at dol egentlig er drevet av mafian. :)

Men det er det da. Har du ikke hørt om dol-mafiaen, du da? Trøste og bære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

'hardnakket forsvarer webmaster'

Denne formuleringen kan avleses flere steder (sammen med andre i samme konspiratoriske sjanger) og jeg finner den simpelthen fantastisk!

du driver jo bare å kritiserer og henger ut folk. Kan ikke du heller kutte det ut og argumentere med skikkelige argumenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...