Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for noen kanskje?

Alle våre webmastere har taushetsplikt om det de måtte få kjennskap til i sin funksjon som webmaster.

Ja, særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Gjest synes jeg

Men jeg er pålitelig jeg også;)

pålitelige personer sier ting til andre pålitelige personer! ;)

Du framstår som alt annet enn pålitelig i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg igjen, hvor i all verden kommer jeg inn i denne surrealistiske konspirasjonen? *s*

Det virker nesten som om du/dere har trodd at webmaster er en abstraksjon som bor inni pc'n din/deres eller noe sånt. Selvsagt er det noen mennesker i verden som vet hvem det er som gestalter jobben som 'webmaster'. Hvordan kan sånt være et SJOKK? *S*

Det er selvsakt ikke noe sjokk at webmaster er en vanlig person da...er litt imellom svart og hvit også.

Men når man nå får greie på at webmaster muligens er god kompis med flere brukere her inne, også via sms så kommer jo tvilen på seriøsiteten frem da.

Vi er alle "bare" mennesker...webmaster kan vel trå litt forbi taushetsplikta i fylla kanskje?

Fort gjort å miste et ord eller to for mye i en og annen situsjon.

Klart alle vet at webmaster er like normal som oss alle...kanskje derfor hadde flere sett at overhodene her inne holdt seg på det nivået og ikke blandet seg inn med brukernivået.

Blir litt samme stilen for noen å gå på fest med legen sin liksom siden så mye her inne er sensitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Uansett burde alle forstå at det bak webbisnicket sitter en person av kjøtt og blod.

Får nesten inntrykk av at enkelte inntil nå har trodd webmaster er en databrikke.

nei nei nei sdd-gutten:) Det reagrerer jeg ikke på i det hele tatt. Jeg har ofte tenkt tanken at h*n er her inne. Det er det at h*n har avslørt hvem h*n er til noen. Det er der usikkerheten kommer inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med legesekretærene, helsestasjonene, folk på ligningskontoret og i banken, barnehagepersonell, lærere....you name it.

Tenk hvor mange mennesker som kan vite noe om deg som kan være sensitivt.

Ja, og alle vet jo hvor komfortable vi føler oss den dagen vi er på fest med legen vår da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ute etter å ta deg skjønner du! :) neida, jeg svarte på dette:

"For the record: Jeg har ikke den fjerneste ide om hvem webmaster / -ne er"

Jeg mente at jeg ikke mistenkte deg for å vite noe

Åja. Litt morsomt at du følte for å avkrefte at jeg skulle 'mistenkes for å vite noe' :)

Nei, NÅ skal jeg avslutte her før jeg røper hvem webmaster er og hva h*n snakker med vennene sine om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Åja. Litt morsomt at du følte for å avkrefte at jeg skulle 'mistenkes for å vite noe' :)

Nei, NÅ skal jeg avslutte her før jeg røper hvem webmaster er og hva h*n snakker med vennene sine om ;-)

og litt morsomt at du måtte avkrefte det selv i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!

Enig i det, men i disse trolle-tider er det jo populært å "tolke" aktiviteten i tråden.

For eksempel: En som poster et innlegg og så ikke svarer til dem som svarer er helt sikkert et troll.

men den som poster og som deretter svarer MYE og hele tiden skal sie seg uenig i svarene h*n får er OGSÅ et troll! ;-)

Ikke lett dette her! *S*

Men hvordan skal man da tolke følgende:

Kosses påstår at flere i "jentegjengen" vet dette, men nå har jo det som jeg antar er jentegjengen vært ekstremt fraværende i denne tråden, mens de normalt er både her og der!!!!

HA! Den tenker jeg satt! ;-)

*muaaahhhhahahaha* (=latteren til Dr Evil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsakt ikke noe sjokk at webmaster er en vanlig person da...er litt imellom svart og hvit også.

Men når man nå får greie på at webmaster muligens er god kompis med flere brukere her inne, også via sms så kommer jo tvilen på seriøsiteten frem da.

Vi er alle "bare" mennesker...webmaster kan vel trå litt forbi taushetsplikta i fylla kanskje?

Fort gjort å miste et ord eller to for mye i en og annen situsjon.

Klart alle vet at webmaster er like normal som oss alle...kanskje derfor hadde flere sett at overhodene her inne holdt seg på det nivået og ikke blandet seg inn med brukernivået.

Blir litt samme stilen for noen å gå på fest med legen sin liksom siden så mye her inne er sensitivt.

I utgangspunktet bør vel alle ha innsyn i at det å skrive noe på internett ikke akkurat er som å låse hemmelighetene inn i bankhvelvet. Har du skrevet det, vist deg fram eller noe slikt, ja da står det der og kan beskues av alle i hele verden om så.

Doktoronline er imidlertid et profesjonelt helseforum drevet av fagfolk. Det er jo helt latterlig å tro at en eller flere av disse menneskene skulle gjøre seg så små eller ha noen som helst interesse av å bruke tid og energi på å bable rundt om fremmede og anonyme menneskers gjøren og laden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Åja. Litt morsomt at du følte for å avkrefte at jeg skulle 'mistenkes for å vite noe' :)

Nei, NÅ skal jeg avslutte her før jeg røper hvem webmaster er og hva h*n snakker med vennene sine om ;-)

husk å informere oss om hva h*n skal ha til middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett i at vi alle bare er mennesker.

Men med den innstillinga må man jo gå gjennom livet uten å stole på noen.

Hvis du er gift kan det være at din mann feier over noen i bilen på vei til jobben - nu!

De fleste av oss velger likevel å stole på folk, i hvert fall inntil det motsatte er bevist.

Joda, grei nok den.

Men i enkelte yrker er det greit å dele opp i "overhoder" og "underhoder" for å si det litt enkelt.

Her vi bor er et lite sted og flere av legene som bor her drar til andre byer i nærheten for å handle, de feirer her på 17 mai osv. men omgås ikke pasientene sine i fritiden.

Akkurat som jeg ikke vil ta jobb på det legekontoret hvor nesten alle våre venner bruker lege.

Er ikke det samme, men litt ala...

Bør ikke være så vanskelig å få en webmaster som har DOL som jobb og ikke til annet så lenge vedkommende jobber her.

Er ikke første jobben i verden at man må utgå som privatperson for å jobbe da.

Gjør det brukerne tryggere så er det et lite offer for DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du at legen holder tett, og lærerne på skolen til evt barn etc etc?

Det blir vel litt av det samme, gjør det ikke?

Nei det blir ikke det samme tenker det er mer straff å få da.

Du mister jobben kanskje, dol er jo sannsynligvis en "bi-jobb" å heller ikke så farlig å miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at Flisa vet med 100 % sikkerhet hvem webmaster er. Det er dog en del brukere som tidligere fikk for seg hvem det var, og outet et nick her med jevne mellomrom. De fleste av disse outingene ble slettet, noe som sikkert fikk mange til å tro at det var noe i ryktene.

De som outet nicket var stort sett anonyme skruer, og folk som hadde et horn i siden til dol fordi innleggene deres stadig vekk ble slettet.

Ikke akkurat troverdige folk.

Hehe...jeg er også ganske sikker på hvem (dvs hvilket nick h*n bruker) en av webbisene er, pga noe h*n rettet opp i et innlegg...

Men jeg ville jo ikke drømme om å si det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet bør vel alle ha innsyn i at det å skrive noe på internett ikke akkurat er som å låse hemmelighetene inn i bankhvelvet. Har du skrevet det, vist deg fram eller noe slikt, ja da står det der og kan beskues av alle i hele verden om så.

Doktoronline er imidlertid et profesjonelt helseforum drevet av fagfolk. Det er jo helt latterlig å tro at en eller flere av disse menneskene skulle gjøre seg så små eller ha noen som helst interesse av å bruke tid og energi på å bable rundt om fremmede og anonyme menneskers gjøren og laden.

Siden det er et "profesjonellt helseforum" så burde det kjøre renere linjer for brukere og "overhoder".

Første bud er at overhodene her inne ikke roter rundt i forummet som privatpersoner, og at de unngår i det lengste å omgås brukerne privat.

Er ikke første gangen i historien at man må slutte å bruke en tjeneste privat til fordel for jobbing da.

Og er dette så himla seriøst som du sier så bør det ikke være videre stor offer å ha et greit skille sånn sett om det gjør brukerne trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Hehe...jeg er også ganske sikker på hvem (dvs hvilket nick h*n bruker) en av webbisene er, pga noe h*n rettet opp i et innlegg...

Men jeg ville jo ikke drømme om å si det til noen.

næmenn heeei katt-ja!! hyggelig hyggelig

Blir du med en tur på chatten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med legesekretærene, helsestasjonene, folk på ligningskontoret og i banken, barnehagepersonell, lærere....you name it.

Tenk hvor mange mennesker som kan vite noe om deg som kan være sensitivt.

De har en "ordinær" jobb og har ikke råd til å miste den ved å bryte taushetsløftet.

dol rekner jeg som "bi-jobb" og derfor ikke samme konsekvens hvis man mister den.

Jobber selv i skole og har ikke råd til å miste jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bevis på det, da?

Jeg har ingen bevis å komme med og har heller ikke satt ut disse påstandene så dette spørsmålet må du sende til rette vedkommende.

Jeg tar bare mine forholdsregler og kommer til å la være å bruke dol til å få svar på sensitive spørsmål/svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...