rida Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hvordan oppdager man at sykdommen kan være sarkoidose?Har att Astma i mange år,likeledes muskel og leddsmerter,2 ganger irridocyklitt, uten at det har blitt oppdaget grunn til det.Reagerer veldig lett med pusteproblem på iriterende lukter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 -rida.. Dette kan lungelegen din utrede ved rtg. us. og annet. Under enhver omstendighet virker det som om du trenger en fornyet grundig sjekk. Du skal ikke betale for dette svaret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Vil bare si at jeg har hatt sarkoidose i mange år og det tok veldig lang tid før de oppdaget det. Jeg hadde også pusteproblemer, leddsmerter, trøtthet m.m., men ble utredet for reumatisme. Ble til slutt så dårlig at jeg ble lagt inn på Rikshospitalet og etter 8 uker der fant de ut hva det var. Ta en titt her: www.sarkoidose.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.