Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hvor ellers ?
Skrevet

Selvfølgelig vasker jeg dobørsten i oppvaskmaskinen. Da blir jo dritten vasket godt vekk, den blir kokt og hygenisk igjen.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Gyda

4

• org

4

• Motiva

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*S* Husker ikke at det var "din tråd" heller jeg da, bare husker at det var en lang OG MORSOM tråd! ;-)

_Enn_at du har glemt det...

Skrevet

Selvfølgelig vasker jeg dobørsten i oppvaskmaskinen. Da blir jo dritten vasket godt vekk, den blir kokt og hygenisk igjen.

Oi, har du funnet et fjell som er enda høyere enn Mount Everest og bosatt deg der? ;-)

For hvor høyt opp må man egentlig for at vannet skal koke allerede ved 60 grader!!

Skrevet

putter du dobørsta i maskinen?! :o

Neeei, jeg gjør ikke det. Hvis jeg hadde gjort det, hadde vel mannen min tattt ut separasjon øyeblikkelig, tenker jeg.

Skrevet

Finn på noe nytt da. Ikke morsomt med en eviglang tråd om det samme gamle temaet.

Skrevet

Antyder du at jeg er i stand til å endre overskriften på mitt eget innlegg??

Mener du å si at jeg er webmaster????

;-)

JA! Det var slike jeg oppfattet det. *fyrer opp godt*

Nå vet sikkert alle at du er webmaster, morsan!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Finn på noe nytt da. Ikke morsomt med en eviglang tråd om det samme gamle temaet.

Du kan jo finne på et spennende tema du da?

Gjest hvor ellers ?
Skrevet

Oi, har du funnet et fjell som er enda høyere enn Mount Everest og bosatt deg der? ;-)

For hvor høyt opp må man egentlig for at vannet skal koke allerede ved 60 grader!!

Har skikkelig oppvaskmaskin skjønner du !

Skrevet

Du kan jo finne på et spennende tema du da?

Ikke akkurat nå, for jeg har ikke tid til å engasjere meg i en lang tråd.

Skrevet

Kanskje det er lurer å koke dobørsten i litt klor i en kjele på ovnen og så heller ta kjelen i oppvaskmaskinen etterpå.

Eller evt. kaste dobørsten med jevne mellomrom :)

Skrevet

Dette ble fortalt av noen som opplever alle gledene ved å bo i en studentblokk, så jeg vet ikke hva børsten ellers brukes til. Man ser jo i filmer om militæret at soldater får som straff å vaske toalettet med tannbørsten - det kommer aldri fram hva som skjer med den tannbørsten før eller etter.

Hva med hårbørster - kan de brukes til noe annet?

De blir brukt en periode istedenfor ris da barn ble slått.

Skrevet

Hva er egentlig dobørste???

*slenger det blonde håret mitt teatralsk bakover*

Skrevet

Kanskje det er lurer å koke dobørsten i litt klor i en kjele på ovnen og så heller ta kjelen i oppvaskmaskinen etterpå.

Eller evt. kaste dobørsten med jevne mellomrom :)

Hvorfor gjøre det enkelt (dvs kaste børsten med jevne mellomrom) når man kan gjøre det vanskelig? ;-)

Skrevet

Jeg skyller den i do, og kanskje deretter i badekarspringen.

Nå før jul tenkte jeg på en runde i vaskemaskinen på 90 grader. Kanskje tørketrommel etterpå også, slik at den er helt klar til bruk igjen.

Av og til kjøper jeg ny.

Skrevet

Dobørster er utrolig undervurdert i forhold til deres anvendelighet! Jeg har hørt de bli brukt som oppvaskbørste!

Til store kjeler må den jo være fortreffelig, Nå vet jeg hva jeg skal bruke på pinnekjøttgryta i jula!

Takk for tips! ;o)

Skrevet

Er det ikke bedre å putte den i vaskemaskina sammen med undertøyet da?

:)

Jepp, men du må bruke sånn der pose med glidelås, sånn som du har BH'en i.

Skrevet

Hva er egentlig dobørste???

*slenger det blonde håret mitt teatralsk bakover*

Hm. Og hva bruker -du- til å vaske doen med? :P

Skrevet

Vel, for meg er det utenkelig å kjøre dobørsta i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Nei, fy, det får da være grenser!

Vi kjøpte ny dobørste dagen etter den forrige dobørstetråden her på DOL :-/

Ca annenhver uke setter jeg dobørstestativet (og dobørste) i dusjen. Dæsjer såpe eller Jif på "greia" og spyler med glovarmt vann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...