Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest klor er tingen

Nei, fy, det får da være grenser!

Vi kjøpte ny dobørste dagen etter den forrige dobørstetråden her på DOL :-/

Ca annenhver uke setter jeg dobørstestativet (og dobørste) i dusjen. Dæsjer såpe eller Jif på "greia" og spyler med glovarmt vann.

To ganger i uken kan du helle klorin på dobørsten. DET er effektift det!

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Gyda

4

• org

4

• Motiva

4

Mest aktive i denne tråden

Tannbørsten, så klart. Mye bedre å bare ha en børste, for da blir det ikke så mye å holde styr på ;-)

Jeg kjøpte inn både tannbørste -og- dobørste i fjor. Siden vi er seks i husholdningen så var tannbørsten opptatt så mye, så da fant vi ut at vi måtte ha en egen dobørste også. Men da sparte vi iallfall inn penger på mopp, for det trenger vi jo ikke nå!

Mulig vi skal bytte de ut i løpet av det nye året, men jeg er ikke riktig sikker. Er liksom så fornøyd med de vi har, så jeg vil ikke ta sjansen på å kjøpe nytt, og kanskje finne en tannbørste vi ikke er fornøyde med alle seks.

Jeg kjøpte inn både tannbørste -og- dobørste i fjor. Siden vi er seks i husholdningen så var tannbørsten opptatt så mye, så da fant vi ut at vi måtte ha en egen dobørste også. Men da sparte vi iallfall inn penger på mopp, for det trenger vi jo ikke nå!

Mulig vi skal bytte de ut i løpet av det nye året, men jeg er ikke riktig sikker. Er liksom så fornøyd med de vi har, så jeg vil ikke ta sjansen på å kjøpe nytt, og kanskje finne en tannbørste vi ikke er fornøyde med alle seks.

Tror jammen jeg ville latt være å kjøpe ny. En tannbørste som alle seks er fornøyd med er jammen gull verdt! Og så er det jo så hyggelig for familien å ha noe sammen.

Annonse

Nei, fy, det får da være grenser!

Vi kjøpte ny dobørste dagen etter den forrige dobørstetråden her på DOL :-/

Ca annenhver uke setter jeg dobørstestativet (og dobørste) i dusjen. Dæsjer såpe eller Jif på "greia" og spyler med glovarmt vann.

Å fytti katta - så dusjer du i dritten etterpå?

Tror jammen jeg ville latt være å kjøpe ny. En tannbørste som alle seks er fornøyd med er jammen gull verdt! Og så er det jo så hyggelig for familien å ha noe sammen.

Ja, nå er vi ikke i slekt, da, men vi bor i samme oppgangen. Og siden vi har spleisa på avisabonnement og det har fungert så fint, så fant vi ut at vi jo kan dele på litt flere utgifter.

Altså, jeg kan jo ikke se noe dritt på børsta når jeg vasker den da. Tross alt skylles børsta godt i do etter bruk.

Dessuten rengjøres dusjgulvet godt etter dobørstevasken. Har aldri tenkt på at det kan være urenslig... Noen skyller dobørsta i badekaret, det må da være mye verre! Man sitter tross alt ikke i dusjen...

Annonse

vaskes bæsjerompa til småtten titt og ofte i dusjen også (den mest synlige dritten tørkes riktignok av først..)

Er jeg innmari grisete eller? jeg som synes jeg noen ganger grenser til å være overrenslig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...