Gyda Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Ja!!! Det var lurt! :-) Og ettersom det er deg slenger jeg på et par-tre til: :-) :-) :-) Hehe! Tusen takk! De trengte jeg. ) ) ) ) ) ) ) ) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Akkurat! Dagens moderne bad må sa ha sånne saker. Skulle bare mangle! Det må være en god ide for alle som vil tjene seg styrtrik. En egen liten oppvaskmaskin for dokosten (og tannbørstene såklart...) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Det må være en god ide for alle som vil tjene seg styrtrik. En egen liten oppvaskmaskin for dokosten (og tannbørstene såklart...) Kjapp deg å søke patent på den! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Har lest litt nedover og lar meg sjokkere: Så det er helt elementær husmorsedvane å vaske dobørsten jevnlig? Og jevnlig vil si minst UKENTLIG??? Er det ikke nok at man har domestos i do når man vasker doen, dobørsten får seg jo en vask da den også..? Får bare innrømme at jeg ikke har noe regime for desinfisering av dobørsten. Jeg kjøper ny av og til. Hvorfor skal egentlig dobørsten være så forbasket ren? Jeg skurer jo ikke noe annet enn innsiden av doen med den. (Har dessverre gått glipp av tidligere dobørste-tråder..) 0 Siter
morsan Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Har lest litt nedover og lar meg sjokkere: Så det er helt elementær husmorsedvane å vaske dobørsten jevnlig? Og jevnlig vil si minst UKENTLIG??? Er det ikke nok at man har domestos i do når man vasker doen, dobørsten får seg jo en vask da den også..? Får bare innrømme at jeg ikke har noe regime for desinfisering av dobørsten. Jeg kjøper ny av og til. Hvorfor skal egentlig dobørsten være så forbasket ren? Jeg skurer jo ikke noe annet enn innsiden av doen med den. (Har dessverre gått glipp av tidligere dobørste-tråder..) Den forrige dobørstetråden var en højdare! ;-) Men jeg er helt enig med deg - hvorfor skal den være så ekstremt antispetisk?? Skal jo ikke akkurat bruke den til personlig hygiene heller! *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.