Gjest KariKruskakli Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Prøver å lete meg tilbake etter et tips om bøker jeg fikk her inne, men finner ikke frem. Jeg har tenkt å ønske meg en serie av Vera Henriksen av mannen min. Den handler om vikingtiden. Noen som vet hva den heter? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Vera Henriksen har flere bokserier (trilogier så vidt jeg husker, men sikkert fler i samme serie også) fra vikingetiden. 0 Siter
Motiva Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hei Nå har jeg kommet på hva de heter: Sølvhammeren, Jærtegn og Helgenkongen. Kos deg:-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hei Nå har jeg kommet på hva de heter: Sølvhammeren, Jærtegn og Helgenkongen. Kos deg:-) Tusen takk. Mannen min skal avgårde å kjøpe nå, skjønner du. 0 Siter
Motiva Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Tusen takk. Mannen min skal avgårde å kjøpe nå, skjønner du. Da håper jeg at du sender han og barna til svigermor i romjula og koser deg med de nye bøkene dine! 0 Siter
musikeren Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Kjeeedelig! Kvinnfolklitteratur. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Kjeeedelig! Kvinnfolklitteratur. Jeg velger oftest kvinnelige forfattere av en eller annen grunn.Virker mest fristende. I 15 år har jeg tenkt å gå løs på Hamsun og Bjørnson som ligger i bokhylla, men det blir liksom ikke noe av. Litt flaut å ikke ha lest noe av våre mest kjente forfattere. Må se å få gjort noe med det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg velger oftest kvinnelige forfattere av en eller annen grunn.Virker mest fristende. I 15 år har jeg tenkt å gå løs på Hamsun og Bjørnson som ligger i bokhylla, men det blir liksom ikke noe av. Litt flaut å ikke ha lest noe av våre mest kjente forfattere. Må se å få gjort noe med det. Har du først startet på Vera Henriksen, klarer du ikke stoppe. Og hun har skrevet mange bøker fra vikingetida http://skrift.no/katalog/index.asp?info=medlem&vis=henriksen.vera 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.