Gå til innhold

Ultra Shape

Anbefalte innlegg

Anken1365380631

Jeg er en dame på 46 år og som etter å ha født tre barn og vel også er i den riktige alderen fått en del fett for mye som alt har lagt seg på magen. Jeg har vært til forundersøkelse på Ellipseklinikken og har fått time til Ultra Shape i januar. Har venninner og bekjente som mener at dette er å kaste penger ut av vinduet så jeg begynner å bli litt i tvil men plages veldig med magen da jeg er veldig tynn ellers. Vet du noe om Ultra Shape og har noen råd å gi meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210561-ultra-shape/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Ultra shape er i følge hjemmesiden til ellipseklinikken basert på extern ultralyd uten operativt inngrep. Tilsvarende teknikker har vært forsøkt i de siste 5-10 år og har pga manglende effekt ikke fått noen anvendelse av betydning i fagmiljøet.

I følge ellipseklinikken er effekten av ultra shape dokumentert, men slik finnes i allfall ikke publisert i noen av de mest anerkjente tidsskriftene for estetisk kirurgi, og ellipseklinikken har ingen kildeangivelse. Jeg tror vennindene kan ha et poeng.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210561-ultra-shape/#findComment-1542627
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...