Gjest M.Angelica Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Ser henne på Senkveld nå. Har aldri tenkt over det, men hun ser så stor ut der. (Ikke feit altså ) Noen som har peiling på hvor høy hun er? =) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jeg møtte henne en gang, og hun er ca. et hode høyere enn meg. Jeg er ca. 1.60. Hvor mye er et hode tro, Ca. 20 cm høyere? Dvs. 1.80 ca. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jeg møtte henne en gang, og hun er ca. et hode høyere enn meg. Jeg er ca. 1.60. Hvor mye er et hode tro, Ca. 20 cm høyere? Dvs. 1.80 ca. 1,80 kan sikkert stemme, ja! Alt man lurer på og.. hehe Men dol er jo plassen man får svar på alt! =D 0 Siter
Gjest wwwkina@@@ Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 syntes også hun virket stor,mannen ved siden av ble litt.puslete....... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 syntes også hun virket stor,mannen ved siden av ble litt.puslete....... He he..ja, tenkte det samme. Kanskje han bare var veldig liten? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Kirkebø? Jeg ville andri sagt det når hun var 18, men faen heller! Den dama har kommi seg! 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Kirkebø? Jeg ville andri sagt det når hun var 18, men faen heller! Den dama har kommi seg! Jeg synes det er bra hun slo opp med den dansken... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Jeg synes det er bra hun slo opp med den dansken... Jeg og. Vet du hvor hun henger i helgene? 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Jeg og. Vet du hvor hun henger i helgene? Henger? Vet ikke, til tørk, mener du? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Henger? Vet ikke, til tørk, mener du? Nja, jeg har bare lyst til å sjekke henne opp. Innbilsk som jeg er. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Nja, jeg har bare lyst til å sjekke henne opp. Innbilsk som jeg er. Du får ha lykke til da! 0 Siter
tonie Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Vet ikke, men hun er i alle fall høyere enn meg. Jeg har stått ved siden av henne. Jeg er 1.74. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du får ha lykke til da! Tusen takk. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Tusen takk. Ring meg hvis det går i vasken, jeg er nesten like flink til å synge som Sissel. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Ring meg hvis det går i vasken, jeg er nesten like flink til å synge som Sissel. Sissel har fin stemme, men det er ikke sangstemmen hennes jeg er ute etter. Det at jeg synes Sissel er en av de flotteste damene Norge har å by på, er dessverre også et hårreisende bevis for at jeg er i ferd med å dra på åra selv. :/ Liker du så gamle damer? fikk jeg beskjed om en kompis da jeg sa det... 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Sissel har fin stemme, men det er ikke sangstemmen hennes jeg er ute etter. Det at jeg synes Sissel er en av de flotteste damene Norge har å by på, er dessverre også et hårreisende bevis for at jeg er i ferd med å dra på åra selv. :/ Liker du så gamle damer? fikk jeg beskjed om en kompis da jeg sa det... Sissel er da ikke så gammel hun? Født i 1969 står det på www.sissel.net. Det er en dame i sin beste alder, det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Sissel er da ikke så gammel hun? Født i 1969 står det på www.sissel.net. Det er en dame i sin beste alder, det. Ja, det er en fin alder. I hvert fall når de holder seg så bra som henne. Herreminhatt! Den dama der må være som en god vin. Blir bare bedre og bedre med åra. I hvert fall ser det sånn ut. Fin stemme har hun også. Det er hun og Angelina Jolie. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Sissel har fin stemme, men det er ikke sangstemmen hennes jeg er ute etter. Det at jeg synes Sissel er en av de flotteste damene Norge har å by på, er dessverre også et hårreisende bevis for at jeg er i ferd med å dra på åra selv. :/ Liker du så gamle damer? fikk jeg beskjed om en kompis da jeg sa det... Sissel er ei flott dame, jeg er enig i det Men hvor gammel er hun? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Sissel har fin stemme, men det er ikke sangstemmen hennes jeg er ute etter. Det at jeg synes Sissel er en av de flotteste damene Norge har å by på, er dessverre også et hårreisende bevis for at jeg er i ferd med å dra på åra selv. :/ Liker du så gamle damer? fikk jeg beskjed om en kompis da jeg sa det... "Gamle damer"? Høh, han kompisen din kan ikke være helt god, tror jeg. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Ja, det er en fin alder. I hvert fall når de holder seg så bra som henne. Herreminhatt! Den dama der må være som en god vin. Blir bare bedre og bedre med åra. I hvert fall ser det sånn ut. Fin stemme har hun også. Det er hun og Angelina Jolie. Ja, hun ser iallfall mye bedre ut nå enn før. Flott at hun klipte av seg det lange lyse håret, jeg er litt misunnelig på den sveisen hun har nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.