Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en mann på 33 år som i et års tid har hatt liten følsomhet i penis.

Dette har bekymret meg litt men jeg har ikke kontaktet lege om denne saken.

Men i den senere tid har jeg i tilegg fått smerter ved utløsning og dette er svært vondt.Det føles som om det sitter en liten kule i midten av penishodet som svir og gjør vondt når det kommer sæd.

Jeg har ikke smerter når jeg tisser.

Jeg begynner å tro at disse tingene henger i sammen og lurer på om det kansje kan være farlig også.

Hilsen bekymret mann 33 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210705-smerter-ved-s%C3%A6davgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er mulig, kanskje til og med sannsynlig at det er noe bagatell, som skyldes, trykk, kulde, varme eller andre bagateller. >Men det kan også hende at det er noe mer en det. Jeg er enig at det er rimelig å tenke på at dine symptomer henger sammen. For sikkerhets skyld vil jeg anbefale at du konsulterer lege, som i tillegg til flere relevante spørsmål (som jeg ikke kan stille) kan ugså undersøke deg og eventuelt ta prøver. Jeg har ikke mulighet til å komme med noen rimelig sannsynlig diagnose på grunnlag av de sparsomme opplysninger jeg har. Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...