åsne Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hei! Jeg er en mann på 33 år som i et års tid har hatt liten følsomhet i penis. Dette har bekymret meg litt men jeg har ikke kontaktet lege om denne saken. Men i den senere tid har jeg i tilegg fått smerter ved utløsning og dette er svært vondt.Det føles som om det sitter en liten kule i midten av penishodet som svir og gjør vondt når det kommer sæd. Jeg har ikke smerter når jeg tisser. Jeg begynner å tro at disse tingene henger i sammen og lurer på om det kansje kan være farlig også. Hilsen bekymret mann 33 år. 0 Siter
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det er mulig, kanskje til og med sannsynlig at det er noe bagatell, som skyldes, trykk, kulde, varme eller andre bagateller. >Men det kan også hende at det er noe mer en det. Jeg er enig at det er rimelig å tenke på at dine symptomer henger sammen. For sikkerhets skyld vil jeg anbefale at du konsulterer lege, som i tillegg til flere relevante spørsmål (som jeg ikke kan stille) kan ugså undersøke deg og eventuelt ta prøver. Jeg har ikke mulighet til å komme med noen rimelig sannsynlig diagnose på grunnlag av de sparsomme opplysninger jeg har. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.