Gå til innhold

Ta godt vare på deg selv!


ScarTissue

Anbefalte innlegg

Kjære allesammen her på forumet!

Imorgen flytter jeg. Har endelig fått meg jobb, og muligheten til å flytte fra "gamlingene" (les; foreldrene mine) igjen, og den muligheten lar jeg ikke gå fra meg!! :)

Men! Naturlig nok får jeg nå betydelig mindre tilgang til internett... Og følgen blir at jeg ikke kommer hit så ofte heller.

Men, jeg lover å stikke innom så fort jeg har en mulighet til det!! :)

Jeg håper at akkurat _du_ som leser dette kommer til å ta godt vare på deg selv! Jeg håper at alle her får gode dager, mange av dem!

Kommer til å savne dere masse!

Men, dere er i tankene mine, og der kommer dere til å fortsette å være! Nemlig!

Vellvell... jeg må fortsette å pakke jeg...

Dere er flotte mennesker! Husk det! Ikke la _noen_ ta fra dere morgendagen, den er deres!

*klemmer i bøtter og spann*

...litt trist hilsen fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Lykke til med den nye jobben! Og jeg er sikker på at SMS fungerer der hvor du skal jobbe også!

Ønsker deg alt godt!

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Scar!

Vil bare få ønske deg lykke til! Nå begynner på en måte et nytt kapittel i livet ditt, og det er jo kjempespennende! Tenk på alle de mulighetene som ligger og veneter på deg! Jeg kommer personlig til å savnde deg, bare så du vett det! Alle de herlige kommentarene dine, gode dager, dårlige dager, det har vært veldig fint å få følge deg gjennom den perioden du har vært aktiv her inne på DOL. Og GJETT om jeg ser fremgang og utvikling hos deg i løpet av denne tiden!!

Det er med stolthet jeg vinker ha-det-bra-lille-venn til deg!! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg etter hvert som du har kommet i orden! Du får stikke innom et bibliotek av og til, slik at vi får høre nytt fra deg!

Lang, god klem fra Grete som bryr seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ScarTissue!!

Ønsker deg masse lykke til med jobben og på det nye stedet..

Vi snakkes vel igjen her engang..

*varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til og savne de gode ordene fra deg her, men håper nå og høre fra deg av og til!

Håper du får en fin ny start!

Lykke til i ny jobb!

Mange klemmer fra dussa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, Scar.

Så godt å høre at du har fått deg jobb og muligheten til å flytte hjemmefra. det høres ut som du vil ha godt av det :)

Ta veldig godt vare på deg selv. Håper du vil trives der du flytter, og at du vil oppdatere oss med hvordan det går med deg :)

*Masse klemmer* fra ei som vil savne innleggene dine her;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Vil så fryktelig gjerne slenge meg på tråden her... og gi deg en god varm klem kjære scar..

Du er så ufattelig sterk.. Du er så ufattelig sterk fordi du viser at du har gode dager og dårlige dager... Du våger å vise oss hele deg.. Beundrer deg det motet..

Ønsker deg alt godt videre kjære scar...

-du er en av dem som har lære meg mye her inne på dol..

varm støttende klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...