Pappa Bjørn Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hei folkens, og takk for sist. Jeg tenkte at siden julen nærmet seg med fotvorteinfiserte stormskritt at jeg skulle komme på julebesøk. Både fordi jeg savner mange her inne, og fordi jeg har hatt et gigantkrasj på maskinen for en tid tilbake, så jeg må ha oppdatere diverse mailadresser. Jeg kunne selvsagt lagt denne i meldinger, men jeg må jo irritere Webbis litt mens jeg er på besøk. Har alle det bra? Har det skjedd noe spennende i det siste? 0 Siter
serendipity Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Pappa Bjørn :-)))))!!! Så koselig at du titter innom... Riktig god jul og godt nyttår! 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 HEI!!! *juleklem* Ikke skjedd stort her - alt er ved det gamle - men gubben min er utestengt - og det er Grip også - men gripp driter i det - så nå syns ikke Sør at det er så moro å "leke" her heller lenger - så det går i strikkeoppskrifter, sprø svor og mobbing av troll og webmaster. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Pappa Bjørn :-)))))!!! Så koselig at du titter innom... Riktig god jul og godt nyttår! Hei! Juleklem fra meg også! Jeg har savna deg! (Selje før) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 HEI!!! *juleklem* Ikke skjedd stort her - alt er ved det gamle - men gubben min er utestengt - og det er Grip også - men gripp driter i det - så nå syns ikke Sør at det er så moro å "leke" her heller lenger - så det går i strikkeoppskrifter, sprø svor og mobbing av troll og webmaster. Dakal Flisgubben! Han er da bare snill er han ikke? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Pappa Bjørn :-)))))!!! Så koselig at du titter innom... Riktig god jul og godt nyttår! Du også. Er livet gøy? 0 Siter
serendipity Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Hei! Juleklem fra meg også! Jeg har savna deg! (Selje før) Ikke meg vel ;-) Skulle vært til Pappa Bjørn den tenker jeg. 0 Siter
serendipity Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Du også. Er livet gøy? Jada, alt vel på alle fronter :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 God jul i stua, Pappa B. Alt vel? Har tenkt på deg. 0 Siter
gripp Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Dakal Flisgubben! Han er da bare snill er han ikke? Vi har jo gode, gamle relasjoner..så tillat meg å ønske deg God Jul. 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Dakal Flisgubben! Han er da bare snill er han ikke? Jo, EGENTLIG . men ikke her på DOL 0 Siter
Alana Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jo, EGENTLIG . men ikke her på DOL Akkurat det prøver jeg å forklare folk, men lett er det ikke ;-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 God jul i stua, Pappa B. Alt vel? Har tenkt på deg. Joda, ting tusler og går. Rimelig sliten etter hardkjør, men jeg har det jo adskillig bedre nå enn sist jeg var her. Det var da like etter min mors dødsfall. Du da? Det var fint å se deg her inne. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Vi har jo gode, gamle relasjoner..så tillat meg å ønske deg God Jul. Jeg synes jeg hørte en murrende surpomp. *L* Alt vel med deg? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Ikke meg vel ;-) Skulle vært til Pappa Bjørn den tenker jeg. Vil ikke du ha noen juleklem du da? *L* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Jo, EGENTLIG . men ikke her på DOL Flisgubben er altså en knakende kjekk kar, men så havnet han i dårlig selskap? *L* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Joda, ting tusler og går. Rimelig sliten etter hardkjør, men jeg har det jo adskillig bedre nå enn sist jeg var her. Det var da like etter min mors dødsfall. Du da? Det var fint å se deg her inne. Ja, jeg husker historia meg moren din godt, var derfor jeg lurte på hvordan det gikk. Alt ok her, reint bortsett fra at jeg er overarbeida og stressa. Og at det snart er jul. Jeg liker ikke jul. 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Akkurat det prøver jeg å forklare folk, men lett er det ikke ;-) Det skjønner jeg godt! *s* Har sagt det til han mange ganger - at jeg hadde ikke falt for han på internett. 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Flisgubben er altså en knakende kjekk kar, men så havnet han i dårlig selskap? *L* Nope - han VIL det han - en hobby antar jeg 0 Siter
serendipity Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Vil ikke du ha noen juleklem du da? *L* JOOOOOOO!!!! :-) *åpner armene* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.