Gå til innhold

Blod på papiret...


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

Ingen oss kan si hva det er. Men det er absolutt ikke uvanlig å ha småblødninger i begynnelsen av svangerskapet.

Ikke bekymre deg enda. Blir det mye blod eller du får smerter - da kontakter du legen/legevakta/føden.

Jeg blødde selv litt til og fra frem til jeg var rundt 9-10 uker på vei med minstemann. Han er nå en tykk og god gutt på 2,5 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg har nerver til dette!!!?

Jeg sitter bare å skjelver foran PCèn på jobb. Vi skal fly til julebesøk til svigers i dag, og vi hadde tenkt å si det til dem, selv om det er veldig tidig...

Nå vet jeg ikke om jeg tør å si noe likevel.

Jeg har vært på do igjen nå, og det kommer ikke mer blod så vidt jeg kan se på papiret.

Men jeg er så redd!!!!!!

Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Jeg var også som deg etterat jeg hadde hatt tidligaborter. Fikk undersøkt det, men det var ingenting galt. Dette skjedde i begge svangerskapene etter tidligabortene, vi blir ekstra redde etter abortopplevelse.

Vil altså bare gi deg en trøsteklem og si jeg tenker på deg. God jul og god reise.

Lykke til med UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blødde også

Jeg vet ikke om jeg har nerver til dette!!!?

Jeg sitter bare å skjelver foran PCèn på jobb. Vi skal fly til julebesøk til svigers i dag, og vi hadde tenkt å si det til dem, selv om det er veldig tidig...

Nå vet jeg ikke om jeg tør å si noe likevel.

Jeg har vært på do igjen nå, og det kommer ikke mer blod så vidt jeg kan se på papiret.

Men jeg er så redd!!!!!!

Jeg blødde litt da jeg var gravid. Det er ikke så uvanlig, men du kan kanskje snakke med en jormor eller ta en test om noen dager? Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner SVÆRT godt engstelsen din.. La oss(meg) få vite hvordan det går med deg etter timen til UL. Jeg skal krysse ALT jeg har og ønsker virkelig det aller aller beste.....

Det trenger ikke å være så ille som man kan frykte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det kommer fra skjeden? Jeg var lenge plaget med hard avføring og påfølgende blødning, men jeg sjekket alltid skjeden før jeg begynte å trykke.

Eller er det ikke uvanlig med småblødninger i begynnelsen. Det har jeg også hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg har vært hos en gynekolog spesialst, og tatt en invendig ultralyd.

Han fant fosteranlegget, som hadde den størrelsen det skulle. Men det er så tidlig ennå (er vist bare 5+4) så det finnes ikke noen hjertelyd ennå...

Men han sa at alt så normalt ut, og at så lenge jeg hadde ømme pupper så skulle jeg ikke bekymre meg. han sa at slimhinnene er skjøre, og at trykking kan fremprovosere små blødninger.

Jeg har ikke blødd mer, så jeg er litt roligere nå. Nå kan jeg reise på juleferie uten å ha helt panikk.

Jeg kommer nok til å være urolig helt frem til uke 12, men jeg fikk roet det værste med å snakke med en spesialist.

God Jul til alle dere, og takk for støtte! Nå reiser jeg vekk fra internett i en uke!

Skal på ny innvendig ultralyd om to uker, og da er det større sjanse for å se om hjertet slår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært hos en gynekolog spesialst, og tatt en invendig ultralyd.

Han fant fosteranlegget, som hadde den størrelsen det skulle. Men det er så tidlig ennå (er vist bare 5+4) så det finnes ikke noen hjertelyd ennå...

Men han sa at alt så normalt ut, og at så lenge jeg hadde ømme pupper så skulle jeg ikke bekymre meg. han sa at slimhinnene er skjøre, og at trykking kan fremprovosere små blødninger.

Jeg har ikke blødd mer, så jeg er litt roligere nå. Nå kan jeg reise på juleferie uten å ha helt panikk.

Jeg kommer nok til å være urolig helt frem til uke 12, men jeg fikk roet det værste med å snakke med en spesialist.

God Jul til alle dere, og takk for støtte! Nå reiser jeg vekk fra internett i en uke!

Skal på ny innvendig ultralyd om to uker, og da er det større sjanse for å se om hjertet slår.

Så flott.. Krysser ALT jeg har for at dette går bra. Riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos en gynekolog spesialst, og tatt en invendig ultralyd.

Han fant fosteranlegget, som hadde den størrelsen det skulle. Men det er så tidlig ennå (er vist bare 5+4) så det finnes ikke noen hjertelyd ennå...

Men han sa at alt så normalt ut, og at så lenge jeg hadde ømme pupper så skulle jeg ikke bekymre meg. han sa at slimhinnene er skjøre, og at trykking kan fremprovosere små blødninger.

Jeg har ikke blødd mer, så jeg er litt roligere nå. Nå kan jeg reise på juleferie uten å ha helt panikk.

Jeg kommer nok til å være urolig helt frem til uke 12, men jeg fikk roet det værste med å snakke med en spesialist.

God Jul til alle dere, og takk for støtte! Nå reiser jeg vekk fra internett i en uke!

Skal på ny innvendig ultralyd om to uker, og da er det større sjanse for å se om hjertet slår.

Hei!

Jeg er ganske sikker på at det ikke er noe å bekymre seg for på grunnlag av litt blod på papiret altså.

Men må bare kommentere dette altså: "å lenge jeg hadde ømme pupper så skulle jeg ikke bekymre meg"

Det syns jeg faktisk var urteit å si, fordi plutselig en dag forsvinner ømheten fra puppene, og DA blir du garantert dødsbekymret, selv om det overhodet ikke er grunn til det.

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Hei!

Jeg er ganske sikker på at det ikke er noe å bekymre seg for på grunnlag av litt blod på papiret altså.

Men må bare kommentere dette altså: "å lenge jeg hadde ømme pupper så skulle jeg ikke bekymre meg"

Det syns jeg faktisk var urteit å si, fordi plutselig en dag forsvinner ømheten fra puppene, og DA blir du garantert dødsbekymret, selv om det overhodet ikke er grunn til det.

Lykke til videre! :)

det tenkte jeg også. Usmart å si noe sånt av legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos en gynekolog spesialst, og tatt en invendig ultralyd.

Han fant fosteranlegget, som hadde den størrelsen det skulle. Men det er så tidlig ennå (er vist bare 5+4) så det finnes ikke noen hjertelyd ennå...

Men han sa at alt så normalt ut, og at så lenge jeg hadde ømme pupper så skulle jeg ikke bekymre meg. han sa at slimhinnene er skjøre, og at trykking kan fremprovosere små blødninger.

Jeg har ikke blødd mer, så jeg er litt roligere nå. Nå kan jeg reise på juleferie uten å ha helt panikk.

Jeg kommer nok til å være urolig helt frem til uke 12, men jeg fikk roet det værste med å snakke med en spesialist.

God Jul til alle dere, og takk for støtte! Nå reiser jeg vekk fra internett i en uke!

Skal på ny innvendig ultralyd om to uker, og da er det større sjanse for å se om hjertet slår.

Jeg satser på at dette her skal gå bra!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...