Gå til innhold

Vet ikke hva som er galt

Anbefalte innlegg

Carita1365380428

Hva skal jeg gjøre

Hei... Jer er 28 år og fikk prognosen pco når jeg var 16 år. Har også skrumpnyre og depresjoner. Har ikke sovet på to dager pga en drøm jeg hadde som skremte meg veldig. Denne drømmen har jeg hatt før for mange år siden også. Kjenner også på kroppen at jeg er på vei nedover igjen, at gråten bare trykker på men at jeg bare MÅ holde igjen pga jobben. Vet ikke hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal komme meg igjennom alt nå. PCO1977

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211394-vet-ikke-hva-som-er-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carita1365380428
  pekka skrev (På 22.12.2005 den 22.29):

Vil du fortelle om drømmen? Kan du drømme tyding? En fryktelig drøm betyr gjerne noe positivt...

Drømte jeg ble drept i min seng, våknet og følte det stod noen ved sengen min. turte ikke snu meg, og plages av dette enda nok en natt uten søvn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...