Gjest student med hangover Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 skal skrive på en oppgave og føler meg helt bortreist. Ikke at dagen i går var noe spesiell, har ikke drukket noe etc, men jeg sto opp alt for seint i dag og merker at jeg er tung i hodet og skjønner ikke helt hva jeg leser har drukket kaffe, er det noe annet som virker oppkvikkende? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Gå en tur i frisk luft =) 0 Siter
keinstein Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Sukker, salt og vann er det viktigste. Så kommer litt kaffe og evt noe mildt smertestillende. Men søvnen må du få ved å sove. Du sover ikke skikkelig med alkohol i kroppen. 0 Siter
Gjest student med hangover Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Gå en tur i frisk luft =) takk tror jeg skal prøve det 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Sukker, salt og vann er det viktigste. Så kommer litt kaffe og evt noe mildt smertestillende. Men søvnen må du få ved å sove. Du sover ikke skikkelig med alkohol i kroppen. Han har IKKE drukket alkohol, sier han. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Masse, masse vann:) appelsiner hjelper også :-)) 0 Siter
keinstein Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Han har IKKE drukket alkohol, sier han. Jeg glemte det, men likevel gjelder rådene, lavt blodsukker og væskemangel har skylda for mange plager. Hangover betyr fyllesyke. Uten alkohol vil jeg kanskje droppe kaffe, det er vanndrivende. Smertestillende kan ta bort spenninger i muskler, som ofte er en ond sirkel; vondt gir spenning, spenning gjør vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.