Gå til innhold

Vet ikke hvor jeg skal begynne...


junit

Anbefalte innlegg

.....Off......

Hvor skal jeg begynne?

Vet ikke helt, men må bare klare det for min egen del...

OK.....det hele begynte i sommer. Jeg var på besøk til en venn. En venn jeg virkelig var glad i. Det siste jeg hadde i tankene var at mitt liv fra den dagen skulle bli et helvete. Han voldtok meg den dagen. Jeg gråt, og gråter enda. Det føles som om jeg datt ned fra en klippe og rett ned i havet. Det mørke, skumle havet. Havet er fullt av kaos, fortvilelse og hat, og jeg er fanget i det. Kommer meg ikke opp. Hjelp!!!

Sitter å gråter nå. Enda.

Dette innlegget ble kansje veldig domt og rotete, men det er sånn jeg føler det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Dette var ikke det minste dumt, det var veldig bra skrevet! Fint at du har funnet dette stedet, for her er det flere som er i samme situasjon som deg. Her kan du får råd og tips fra andre som vet hva det handler om. Mitt råd er å fortsette å skrive her inne, kom med tanker og følelser som du klarer å sette ord på, eller spørsmål du kanskje lurer på - hva som helst!

Hvor gammel er du? Hva driver du med? Ikke gråt mer, du har sikkert grått mer enn nok nå! Prøv å tenke hva du kan gjøre for å få bearbeidet skuffelsen og sviket fra en du tror er din beste venn. Har du en god venninne du kan snakke med og betro deg til? Det hjelper faktisk å snakke om det. Tro meg - jeg har vært der du er nå.

Du kan lese mer om voldtekt på hjemmesiden vår www.dixi.no

Stå på! Du er allerede i gang med å gjøre noe med dette nå, siden du har skrevet her inne!

Vennlig hilsen Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du føler.

Jeg ble for en del år tilbake voldtatt av en jeg virkelig trodde var min venn, en jeg til og med hadde vært litt ilag med...

fortvilelsen over at en som en trodde var en å stole på bare blir et uhyre...

klem fra medsøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du føler.

Jeg ble for en del år tilbake voldtatt av en jeg virkelig trodde var min venn, en jeg til og med hadde vært litt ilag med...

fortvilelsen over at en som en trodde var en å stole på bare blir et uhyre...

klem fra medsøster

Tusen takk for en oppmuntring....satt veldig pris på det!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...