Gjest vilhabrakropp Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei! Jeg er en normalt bygd jente på 20 år. Er 163 og veier 55 kg. problemet er at jeg ikke blir kvitt fettet nederst på magen.. den står liksom litt ut i forhold til resten. på den øverste delen har jeg ganske markante magemuskler, men six-packen blir liksom ødelagt når det kommer nedover til fett-ballen. Hva kan jeg gjøre? hvilke øvelser må jeg ta for å trene nedre delen av magen? Har kansje også en antydning til "love handels" på siden som jeg gjerne skulle blitt kvitt. Tips??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 *Gjenta til det kjedsommelige*: Du kan IKKE forbrenne fett på ett bestemt sted på kroppen, uansett hvilke øvelser du gjør. Fettforbrenning skjer over hele kroppen - det eneste du kan "punktforme" er musklene (i større eller mindre grad). Hvor på kroppen fett først legger seg er helt og holdent avhengig av genetikk (og typiske tendenser mellom kjønnene). ".........................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.