tabita_91 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 jeg har bmi på 15.8 og har vert på det i snart et år(ca det har svingt litt). jeg har fått beskjed om å legge på meg, men får det ikke til. har du noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest be om hjelp Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg ville byttet lege hvis du bare har fått beskjed om å endre vekten din, uten noe videre hjelp eller råd. Å nå en god normal / idealvekt følger mange av de samme reglene uansett om man skal gå ned eller opp. I hvertfall hvis det skal skje på en sunn måte. Fysisk aktivitet vil øke muskelmassen og øke apetitten. Men du må selvsagt ikke trene / forbrenne mer energi enn du får i deg på en sunn måte. Spis sunt og ofte. Velg sunt fett. Det finnes produkter på apoteket som er ekstra energirike, men de må tas på riktig måte, slik at det kommmer i tillegg til og ikke i stedet for annen mat. Alt dette bør legen din henvise deg til noen som kan mer om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 6 Fortimel om dagen, kjøpes på apoteket, drikkes etter mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.