dancing_queen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei. (Takker for alle svar,de tar ikke i mot flere innlegg på spiseforstyrrelser.) Jeg har de siste to mnd spist veldig sunt og trent mye. Siste året har jeg derimot ikke trent og spist drit, så vekten raser av. Jeg har logget meg inn på vektklubben.no og ser jeg får i meg rundt 1100kcal om dagen, selv m trening. er ikke det litt lite? Elsker treningen og ser kroppen bedrer seg. Men siste dagene har jeg nesten ikke lyst på noe og må tvinge det i meg. Noen tips til å snu litt på det her? (Har hatt bulimi før og vil ikke ende opp der igjen. Kan lett skje v "tvangsforingen" jeg har kommet på sporet av her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 At matlysten svinger er vel ikke helt unormalt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.