Gå til innhold

vival/sobril

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig blir du sliten av dette, man blir zombie til slutt om man ikke får sovet godt. I slike situasjoner kan Imovane fungere "rimelig" bra, men om det ikke gir seg bør du kanskje bytte til noe annet som du kan bruke over lengre tid (mulig du har forsøkt ulike medikamenter allerede)?

(Jeg nevner ikke varme kopper med te/ utluftet soverom ect fordi jeg tror vi er langt forbi det der.)

Ja...zombie,føler ofte det.

Har prøvd det meste ja av urtete..osv og alternative piller,avena sativa..og noen andre...perikumolje..osv.

Fikk heldigvis nye piller i dag,vival og zopiclone,sa jeg ville ha imovane,men de sier det er det samme,men jeg syns ikke det virker likt.

Får se hvordan det går,tok de fire siste sobrilene i natt,måtte det,sovnet vel i fire tia tror jeg,sov til tolv.

Godt jeg har mann som står opp med ungene,han er flink.

Har gått tur i dag,skal prøve å komme meg ut nå....C",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...