Gjest bry Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Selvfølgelig blir du sliten av dette, man blir zombie til slutt om man ikke får sovet godt. I slike situasjoner kan Imovane fungere "rimelig" bra, men om det ikke gir seg bør du kanskje bytte til noe annet som du kan bruke over lengre tid (mulig du har forsøkt ulike medikamenter allerede)? (Jeg nevner ikke varme kopper med te/ utluftet soverom ect fordi jeg tror vi er langt forbi det der.) Ja...zombie,føler ofte det. Har prøvd det meste ja av urtete..osv og alternative piller,avena sativa..og noen andre...perikumolje..osv. Fikk heldigvis nye piller i dag,vival og zopiclone,sa jeg ville ha imovane,men de sier det er det samme,men jeg syns ikke det virker likt. Får se hvordan det går,tok de fire siste sobrilene i natt,måtte det,sovnet vel i fire tia tror jeg,sov til tolv. Godt jeg har mann som står opp med ungene,han er flink. Har gått tur i dag,skal prøve å komme meg ut nå....C",) 0 Siter
Gjest bry Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Her er litt info: http://www.lommelegen.no/art/art2541.asp Leste om melatonin,det skal jeg teste... Såg ut til å virke bra og i usa er det jo regnet som natur preparat. Det er jo posetivt...C",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.