annegunn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Dobbel? *håpefull* Om du vil :-) Særlig hvis jeg kan få en White chocolate moccha i retur... Hvorfor er det ikke Startbucks i Oslo? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Om du vil :-) Særlig hvis jeg kan få en White chocolate moccha i retur... Hvorfor er det ikke Startbucks i Oslo? Du får sende en mail og spørre. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg tror det er bare hvis potetene er rå og ubehandlet. Frysedisken flommer jo over av diverse pommesgreier. En vanligvis taus guru her sier at det hjelper å trykkforvelle poteter som skal fryses. Med trykkoker visst. Om potetmos vites ikke. 0 Siter
annegunn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Du får sende en mail og spørre. Tror neppe det hjelper.... Men kombinasjonen av en flaske vanilje - eh - ja sånn til å sette smak på kaffe - en gubbe og kaffemaskina hjemme gjør at jeg får noe som ligner litt, om ikke annet. 0 Siter
morsan Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Jeg trodde det var velkjent for alle som har vært igjen most babymat-stadiet at opptint potetstappe var omtrent som lim, jeg? Men Shepherd's Pie er knallgodt. OK, kanskje jeg skal la være da, bare for å være på den sikre siden.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Tror neppe det hjelper.... Men kombinasjonen av en flaske vanilje - eh - ja sånn til å sette smak på kaffe - en gubbe og kaffemaskina hjemme gjør at jeg får noe som ligner litt, om ikke annet. *brekke seg* 0 Siter
Babette Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 OK, kanskje jeg skal la være da, bare for å være på den sikre siden.... Kan du ikke spørre potetmosen? (Ho Maggi) 0 Siter
morsan Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Kan du ikke spørre potetmosen? (Ho Maggi) Ha ha! Ikke noe maggi her nei! ;-) Homemade stuff, assa!! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.