Gå til innhold

USA rett etter påske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi funderer på en USA-tur rett etter påske. Kan noen anbefale en nettside som gir bra tilbud på fly+hotell? Har bare funnet reisefeber.no som kan gi kombitilbud. Hvordan er f.eks. New York i slutten av april? Andre byer som kan være interessante?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg var i New York i september og vil på det sterkeste anbefale byen.

Har ennå ikke helt kommet meg etter turen og vil så sårt ned igjen,men de penga,de penga :o)

Uansett hvor dere ender opp å reise til,så kan du finne masse informasjon på www.tripadvisor.com

Tast inn byen du skal reise til og trykk så på forum og det er masse folk som vil hjelpe deg med spørsmål du måtte ha.

For priser på fly og hotell tror jeg gotogate.no har bra priser.

Håper det var litt til hjelp.

amerikafareren
Skrevet

New York i april er helt fantastisk. Som jeg gleder meg til å bli der i noen måneder;) Du finner fly på www.gotogate.no og så kan du finne billige overnattingsmuligheter på www.easyroomrental.com. Dvs. det er ikke hotell, men rom som du kan leie for en uke av gangen.

Skrevet

Sjekk www.usaspesialisten.no

Jeg var selv i N.Y for halvannet år siden og bestilte reisen der. De setter sammen reisen slik du vil. Bare si hvor mange dager, når o.l. Hvordan de er prismessig sammenlignet med andre vet jeg ikke, men tror ikke de er spesielt dyre.

Skrevet

Hvis dere har tid vil jeg anbefale Washington.Var der to dager ifb med N.Y-turen. Det overrasket meg hvor "liten" byen var, severdighetene er tett plassert og en pust i bakken etter en uke i N.Y. Tok for øvrig 4t med buss.

Hvis du skal på en annen kant av landet anbefaler jeg San Francisco.

Skrevet

Da vi dro til USA i 2004 brukte vi usaspesialisten.no. Fikk veldig gode råd.

Har vært i NY og Washington D.C i april, og det var helt flott. Vi hadde varmt og godt vær (holdt med vanlig langermet genser og av og til bare T-skjorte).

Sukk, blir litt misunnelig nå!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...