vanskelig nick Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei! Jeg er så uheldig å ha fått påvist mycoplasma i forbindelse med luftveisinfeksjon. Diagnosen kom for sent slik at jeg i mellomtiden jobbet for mye og fikk et tilbakefall/kraftig oppblussing igjen. Har sannsynligvis gått med mycoplasma siden hele november, i verste fall i hele høst. Fikk Erymax i november ved luftveisinfeksjonen og ny kur i desember ved oppblussingen. Symptomene mine nå er at jeg får feber, rundt 38 grader ved fysisk eller mental aktivitet. Tempen stiger fort en grad når jeg forsøker å gjøre ellers vanlige ting. Er jo frisk hvis jeg sitter på sofaen, men kan ikke leve der resten av livet. Jeg har vanskelig for å konsentrere meg lenge, glemmer ting, faller ut av samtaler, er fjern, ingen energi, tungpustet ved aktivitet, tåler ikke stress, blir nedpsyket og asosial av hele greia. Fastlegen min sier at jeg har hatt en så kraftig infeksjon at dette vil ta tid. jeg er utålmodig og stresset for hva jeg skal gjøre. er nå halvt sykemeldt. Har mye ansvar i jobben, men er det bedre at jeg er borte fra jobben i 100 prosent en periode? syns det er vanskelig i og med at jeg ikke vet hvor lang tid vil dette ta. Fastlegen sier at det kan ta lang tid. Jeg vil ikke få kronisk tretthetssyndrom for all del. Skal jeg ta antiobiotika igjen? Er det noe annet enn Erymax du anbefaler? Gi meg gjerne gode råd fra dine erfaringer med lignende tilfeller. Samsvarer symptomene med mycoplasma? Jeg nevner også at jeg mister og har mistet mye hår i en lengre periode. På forhånd tusen takk fra en bekymret kvinne! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214000-problemer-med-mycoplasma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.