mermaid Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg postet også dette på Foreldre og småbarn, men det kom ikke så mange tips som passet til å sluke i bilen mellom jobb og aktivitet... Fiskekaker og kylling ja, det har jeg prøvd før. Men jeg trenger mer variasjon! Hva ville Fedon ha sagt montro?? "For en alenemor til tre i full jobb går det ofte fort. Alle har minst en aktivitet som de er med på, og det er stadig kjøringer rett fra jobb, skole og barnehage. Selv trives jeg ikke særlig godt uten påfyll av ordentlig mat utpå ettermiddagen, og ungene trenger jo energi de også. Det er det evige dilemmaet om hva man skal spise i full fart, kanskje uten å ha vært hjemom i det hele tatt. Jeg er ikke typen som stikker så ofte innom McDonalds eller kjøper pølse på bensinstasjonen (har nesten ikke tid til det heller). Og vi er leie av brødmat etter å ha spist nesten bare det (+ litt frukt/grønt) tidligere på dagen. Kom igjen, hva er deres beste tips til mat i farta, som ikke er for usunt og dyrt, gir ordentlig energi osv. ???" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kjøttboller med knaskegulerøtter. En kyllingsalat du har gjort ferdig kvelden i forveien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 En boks eller to trøndersodd med masse ekstra pasta i! 10,-Fiskegrateng med 6 fiskepinner oppå alt i steikovnen selvfølgelig, poteter eller pasta til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.