Gå til innhold

Er dette et panikkanfall?

Anbefalte innlegg

Har opplevd dette flere ganger i det siste..kanskje 5 ganger iløpet av 4 måneder. Det skjer alltid når jeg er i butikken..Jeg blir plutselig ekstremt "lett" i hodet, veldig redd, og nummen i hele kroppen. i tillegg blir jeg svimmel, og "gyngende". Det føles som om jeg kommer til å besvime, men det går som regel fort over..Bare et par sekunder. Jeg har vært hos lege og tatt blodprøver..alt er fint. Er dette angstanfall..med tanke på at det varer så kort? Har aldri opplevd dette hjemme.. Bare når jeg skal ut blant folk i butikker..Blir da veldig redd for å få nye anfall osv..Kan bare det at jeg tenker på at jeg får anfall..utløse dette? Blir som regel bra når jeg får komme meg ut av butikken, og ut i luft. Føler at jeg ikke har noen "utvei" inne i butikken, og blir da redd. Er ikek redd for folk, men er redd for å besvime å lag oppstyr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214381-er-dette-et-panikkanfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen,høres ut som angstannfall ja..uff det er ubehagelig.

Angst for angsten er jo også ubehagelig,en kan bruke mye energi på det når en først er der..

Det beste og mest effektive er å "stå i det" og vite at det ikke er farlig,at det går over.

Men det er ikke noe særlig nei...

Kjenner meg igjen,høres ut som angstannfall ja..uff det er ubehagelig.

Angst for angsten er jo også ubehagelig,en kan bruke mye energi på det når en først er der..

Det beste og mest effektive er å "stå i det" og vite at det ikke er farlig,at det går over.

Men det er ikke noe særlig nei...

Følelsen av å ville besvime, er den reell? Kan man besvime, eller blir man bare så redd at man føler man vil besvime?

Annonse

Følelsen av å ville besvime, er den reell? Kan man besvime, eller blir man bare så redd at man føler man vil besvime?

Har ofte vært livredd for å besvime,men har ikke besvimt enda...men venter på det,det er ubehagelig.

Men det virker reelt når jeg føler det,blir kvalm og må holde meg fast...svimler for meg.Så begynner jeg å skjelve.

Etter det blir jeg bare redd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...