Gjest vasker opp Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 De ble skylt først, og filteret er renset. Hvorfor ser det ut som "sand"? Ingenting sto over heller. 0 Siter
Melissa Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Samme skjer hos oss og vi har funnet ut at vi har dårlig trykk på vannet. Setter jeg glassene nede blir de helt rene, men vannet har ikke styrke nok til å nå oppi de om de står oppe... Litt tungvindt måte å gjøre det på, men da blir de ihvertfall rene :-) 0 Siter
Gjest opplevde det samme Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Opplevde det samme med Bosch (/Siemens). Det er noe med enten styringen eller fordeleren av vaskemiddel. Vi kastet den og kjøpte ny. 0 Siter
Atene Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Opplevde det samme med Bosch (/Siemens). Det er noe med enten styringen eller fordeleren av vaskemiddel. Vi kastet den og kjøpte ny. Jeg har også en Bosch, og av og til er det noe sandaktig guffe i bunnen av glassene. Da løsner jeg spylearmen og rengjør den så godt jeg kan; det hjelper. 0 Siter
Aryane Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hvilket vaskemiddel bruker du? Jeg bruker alltid Sun, men en gang prøvde jeg noe billig fra Europris, og da ble ikke glassene rene! 0 Siter
Gjest vasker opp Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hvilket vaskemiddel bruker du? Jeg bruker alltid Sun, men en gang prøvde jeg noe billig fra Europris, og da ble ikke glassene rene! Sun, men jeg har brukt tablettene en stund nå. Kanskje det er best med vanlig pulver? 0 Siter
Aryane Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Sun, men jeg har brukt tablettene en stund nå. Kanskje det er best med vanlig pulver? Jeg bruker tablettene, så jeg tror ikke det har noe å si. Har du renset microfilteret også, Det hjelper ikke å bare rense det øverste filteret. Du kan også sjekke om noen av dysene er tett. 0 Siter
Gjest vasker opp Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg bruker tablettene, så jeg tror ikke det har noe å si. Har du renset microfilteret også, Det hjelper ikke å bare rense det øverste filteret. Du kan også sjekke om noen av dysene er tett. Hva er "dyser"? Tusen takk for hjelpen! 0 Siter
Atene Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hva er "dyser"? Tusen takk for hjelpen! Dyser er de hullene som er i spylearmen. Det er dem jeg rengjør når jeg får dette problemet - de går av og til tette. 0 Siter
Aryane Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hva er "dyser"? Tusen takk for hjelpen! Den som går rundt som vannet kommer ut fra (vet ikke om det heter dyser i denne sammenhengen, men det var det første ordet jeg kom på) Sjekk at det kommer vann ut av hullene, det kan av og til sette seg matrester inni der. 0 Siter
Gjest vasker opp Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Den som går rundt som vannet kommer ut fra (vet ikke om det heter dyser i denne sammenhengen, men det var det første ordet jeg kom på) Sjekk at det kommer vann ut av hullene, det kan av og til sette seg matrester inni der. Nå er den renset, og så får vi se. 0 Siter
fresja Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg fylte salt i maskinen (skrudde av et rundt lokk i bunnen). Men jeg antar at maskinen var ca 15 år før det ble nødvendig med salt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.