Gå til innhold

Er det vanlig å bli sløv av Tolvon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sløv med Tolvon?

Yes! I høyeste grad, det er i alle fall min erfaring etter lengre tids bruk. I tillegg kom en uheldig vektøkning ;)

ja denne vektøkningen klarer jeg bare ikke å leve med heller. Blir jo psykisk dårlig av å se ut som en ballong også

pluss å gå i bakrus hver dag

sunt med en pause i blant

Bitis Gabonica

ja denne vektøkningen klarer jeg bare ikke å leve med heller. Blir jo psykisk dårlig av å se ut som en ballong også

Man blir helt avgjort sløv av Tolvon!

Det er mye brukt som sovemedisin fordi det ikke er vanedannende, men likeel ganske sløvende.

Jeg bruker bl.a. 30mg Tolvon om kvelden for søvn. Heldigvis rammer ikke denne vektøkningen alle.

Så enig, så enig!

Jeg sliter ennå meg det jeg la på meg for noen år siden.

Jeg har vært gjennom alle Grete Roede kursene, men nå forsøker jeg et Fedon-regime en stund.

Tolvon skal på den ene siden redusere tungsinn og depresjon, men har i alle fall meg produsert en ekstra grunn til å være misfornøyd med meg selv og tilværelsen ;(

Ellers har jeg det faktisk bra!

Ha en god kveld i alle fall. Kanskje er du heldig å treffer på en som synger "Jeg vil ha en blå ballong....".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...