Gjest lei nå ja.. Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 var på samtale i dag og kjente jeg bare var skikkelig aggressiv.uansett hva psykologen sa så ble jeg bare frustrert og sint.Han gir meg flere oppgaver og tips om hva jeg kan gjøre for å bedre meg selv og selvtilitten min men jeg får det ikke til.er inne i en kjempedårlig periode hvor lite hjelper og alt kjennes mer som mas enn noe annet.Vi avslutta timen tidligere enn vanlig da jeg ble så sur.er det teit av meg å reagere sånn?er sur på alt for tida.... 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Er vel ikke teit å reagere slik. Terapauter er vel vant til forskjellige reaksjoner fra pasientene sine. 0 Siter
Gjest lei nå ja.. Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Er vel ikke teit å reagere slik. Terapauter er vel vant til forskjellige reaksjoner fra pasientene sine. joda....er bare vant til å være "snill pike" i en hver situasjon.men det funker vel ikke alltid i lengden... 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 joda....er bare vant til å være "snill pike" i en hver situasjon.men det funker vel ikke alltid i lengden... "Snill pike" - syndromet bør man kvitte seg med. 0 Siter
Gjest Jordnær Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Det var ikke teit av deg. Hvorfor får ikke psykologen deg til å snakke om deg selv, slik at du selv inni deg selv kan finne deg selv og din selvtillit, i stedet for å komme med råd og tips fra utsiden? 0 Siter
Gjest bry Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Syns ikke det var teit av deg nei....alle har sånne perioder,da alt er et ork og et mas.Men syns det var teit av psykologen å avslutte timen av den grunn..... De må jo forvente å møte ulike sinnsstemninger hos folk,det bør de takle. Håper du får det bedre snart...=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.