Gå til innhold

arrgghh

Gjest lei nå ja..

Anbefalte innlegg

Gjest lei nå ja..
Skrevet

var på samtale i dag og kjente jeg bare var skikkelig aggressiv.uansett hva psykologen sa så ble jeg bare frustrert og sint.Han gir meg flere oppgaver og tips om hva jeg kan gjøre for å bedre meg selv og selvtilitten min men jeg får det ikke til.er inne i en kjempedårlig periode hvor lite hjelper og alt kjennes mer som mas enn noe annet.Vi avslutta timen tidligere enn vanlig da jeg ble så sur.er det teit av meg å reagere sånn?er sur på alt for tida....

Gjest Isbinne
Skrevet

Er vel ikke teit å reagere slik. Terapauter er vel vant til forskjellige reaksjoner fra pasientene sine.

Gjest lei nå ja..
Skrevet

Er vel ikke teit å reagere slik. Terapauter er vel vant til forskjellige reaksjoner fra pasientene sine.

joda....er bare vant til å være "snill pike" i en hver situasjon.men det funker vel ikke alltid i lengden...:)

Gjest Isbinne
Skrevet

joda....er bare vant til å være "snill pike" i en hver situasjon.men det funker vel ikke alltid i lengden...:)

"Snill pike" - syndromet bør man kvitte seg med.

Gjest Jordnær
Skrevet

Det var ikke teit av deg.

Hvorfor får ikke psykologen deg til å snakke om deg selv, slik at du selv inni deg selv kan finne deg selv og din selvtillit, i stedet for å komme med råd og tips fra utsiden?

Skrevet

Syns ikke det var teit av deg nei....alle har sånne perioder,da alt er et ork og et mas.Men syns det var teit av psykologen å avslutte timen av den grunn.....

De må jo forvente å møte ulike sinnsstemninger hos folk,det bør de takle.

Håper du får det bedre snart...=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...