ShitDiddelyDo Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Bush søker Googles hjelp uten å få den. De står hardt på sitt, men Bush vil ikke gi seg uten kamp. Jeg bruker Google daglig og er nå oppriktig bekymret for Googles sikkerhet. Går det an å bombe Google? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=300963 0 Siter
Prozak Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Som tilnærmet fanatisk opptatt av datasikkerhet og personvern, så applauderer jeg ihvertfall googles standpunkt i denne saken. Hvis bush-administrasjonen skulle vinnne denne saken, så har den frie verden fått et alvorlig skudd for baugen. La oss ikke håpe at personvern og sikkerhet blir like svekket som det norske Datatilsynet har blitt de siste årene. "..........................................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Heia Google! Men vi får selvfølgelig håpe det ikke går an å bombe Google! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Heia Google! Men vi får selvfølgelig håpe det ikke går an å bombe Google! ;-) Ja, for man vet jo aldri hva fyren kan finne på om det faktisk går an å kline til med en eller annen smartbombe, dersom han ikke får vilja si. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Som tilnærmet fanatisk opptatt av datasikkerhet og personvern, så applauderer jeg ihvertfall googles standpunkt i denne saken. Hvis bush-administrasjonen skulle vinnne denne saken, så har den frie verden fått et alvorlig skudd for baugen. La oss ikke håpe at personvern og sikkerhet blir like svekket som det norske Datatilsynet har blitt de siste årene. "..........................................." Han vinner nok ikke det der. Han vinner vel egentlig ikke noe annet heller for tiden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.