Gå til innhold

NDH - litt hjelp og litt nysgjerrig..

Anbefalte innlegg

Har gått på cipralex 10 mg i 1 1/2 år, og regner med å fortsette en god stund enda da jeg står midt i langsiktig terapi. Tror de har effekt og iallfall hatt lite bivirkninger.

Men - har i det siste vært veldig sliten men også hatt typisk sånne støtgreier eller hva jeg skal kalle det i hodet. Har bare opplevd det før når jeg har glemt å ta cipralex.

Vet jo at behovet kan endre seg over tid. Kan dette ha med cipralexen å gjøre og hva bør i såfall gjøres? Har en flink lege men har en følelse av at h*n ikke er veldig inne i dette.

Så til den nysgjerrige biten, kunne du skrevet litt om begrepet dissosiajon en gang du har tid? Virker som om det er et begrep som dekker flere ting.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215070-ndh-litt-hjelp-og-litt-nysgjerrig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...