serenity777 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg pleide å være en ganske smart fyr. Scoret høyt på IQ-tester og hadde bra mattekarakterer, dessuten var jeg ganske god til å forstå teori osv. Men etter mitt siste sykdomsutbrudd, som varte et halvannet år, med rester av "tvangen" i ytterligere et par år, så har jeg blitt så forferdelig avstumpet, både intelektuelt og evnen til å forstå ting har bare blitt utrolig mye mindre. Jeg scorer dessuten mye dårligere på feks iq- tester osv. Er dette et resultat av psykisk sykdom eller er det et resultat av at jeg lever et uføretrygda liv, der jeg ikke får brukt megselv så mye? 0 Siter
Gjest kronisk mørketid Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Kan det skyldes medisinbruk? 0 Siter
serenity777 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Kan det skyldes medisinbruk? Ja, jeg har lurt på det. men jeg spør altså dere. hehe. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ja, jeg har lurt på det. men jeg spør altså dere. hehe. Hva slags medisiner bruker du da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.