Gå til innhold

Til Bry...

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir du heller ikke, og heller sparer det overnaturlige til et annet forum? Du virker jo som en sympatisk kar, og jeg er sikker på at noe av deg vet innerst inne at det ikke er bra å fortelle andre psyk.pasienter at det er overnaturlige ting som plager dem. Magisk tenkning er jo ikke særlig sunt for psykisk syke, iallefall ikke folk som er psykotiske, e.l.

Ta nå til fornuften da mann!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215111-til-bry/
Del på andre sider

Fortsetter under...

javelda1365380927

Hei Bry.

Fortsett å skriv her! Forstår at du er såret, men les hva psykiateren skriver en gang til, og kanskje ser du at det er fornuftig det han sier.

Intensjonen er bare at vi (ikke bare du, Bry) skal være forsiktige, tenke oss godt om når vi svarer (andre) psyke.

Når vi Spekulerer og Synser om andres problemer og lidelser.

Vi bør alle veie våre ord godt før vi trykker på "send", og ha i bakhodet at vi faktisk ikke aner hvem som blir å lese det vi skriver. Vi vet faktisk INGENTING om hvilket utgangspunkt personen som leser og forstår/tolker det vi har skrevet -har.

Jeg påstår IKKE at du Bry eller andre her, har skrevet Noe som kan påføre Noen Noe negativt! :o) Men jeg forstår at psykiateren kan bli bekymret over svarene som vi sender til hverandre av og til. Det er mange som leser her, som er alvorlig syke. Og som fagperson har han et visst ansvar for det som foregår her.

Jeg synes alltid det er lett å Se at det du skriver Bry, er skrevet med omsorg, med den hensikt å være til hjelp og støtte for andre. Jeg liker å lese det du skriver for å oppmuntre andre, og jeg liker at du har andre synsvinkler enn majoriteten. Og jeg tror du egentlig er bevisst at det finnes noen psyke, som kan finne på å "anvende svarene dårlig", som en følge av at de er syke. Men jeg håper du kan forsøke å se "med andre briller", hva det er psykiateren sier! Jeg ønsker nemlig at du skal fortsette å skrive her!

Dette forumet bør virkelig være et sted med stor takhøyde, med det mener jeg det bør være plass til de aller aller fleste her! Og slik opplever jeg at det faktisk er.

Juster deg bittelitt med hensyn til hva du velger å gi uttrykk for akkurat her, og la de resterende 98% "gamle" Bry, fortsette som før. Pliis!

Håper du forstår hva jeg mener!

Det føles ikke bra og føle at man ikke er blitt forstått rett.......Det føles urettferdig! Derfor håper jeg at du kan fortsette å føle deg anerkjent og velkommen her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215111-til-bry/#findComment-1580269
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...