Gå til innhold

NHD. Hvor mange uker på 5 mg Cipralex?

Anbefalte innlegg

Gjest Little Madam

Er i ferd med å slutte med Cipralex og er nå nede på 5 mg Cipralex. Noe som jeg har tatt i ca to uker nå.

Jeg er engstelig for å få reaksjoner som bl.a støtfølelse i hode når jeg slutter helt...

Nedtrappingen hittil har gått uten problemer.. Men hvor mange uker bør jeg gå på 5 mg før jeg slutter helt?

Fortsetter under...

Da må en kanskje vite om du har gått på medikamentet i mange år, eller måneder. Det har også betydning hvor stor dosen din var når du begynte å trappe ned og hvor lenge du stod på 10 mg for eksempel.

Har du ikke gått på cipralex så lenge kan du sikker prøve å kutte ut snart. Blir du dårlig, begynn heller igjen på 5 mg.

Ellers bør vel legen din ha gitt deg en nedtrappingsplan?

I tilfelle er det litt dårlig synes jeg.

Går selv på cipralex og husker ikke helt hvor lang tid jeg brukte på seponering sist, men det var ikke så lenge, siden jeg ikke hadde så meget ubehag. Man kjenner det jo best på egen kropp.

VH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...