Gå til innhold

Tar det virkelig så lang tid?

Anbefalte innlegg

Har holdt på å trappe ned siden begynnelsen av oktober, og har ennå ikke klart å slutte!!! Deler opp en 37,5 mg tabelett til en så liten bit at jeg knapt ser den, og likevel får jeg støt i hodet, blir kvalm og veldig trøtt om jeg ikke tar den. Så nå er jeg ganske rådløs... har kjøpt cipralex dråper, men vet ikke helt hvor mange dråper som tilsvarer det lille jeg tar av effexor nå..kanskje 3 mg effexor. Noen med råd??? Kan jo ikke være psykisk i og med at jeg får disse støtene i hodet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215178-tar-det-virkelig-s%C3%A5-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bitis Gabonica

Kjedelig at det skal være så tungt å slutte med Efexoren for deg!

Jeg har hørt historier om folk med lignende problemer som har endt med å åpne Efexor-kapslene og ta ut en liten del av innholdet, for å så å øke hvor mye de fjærner. Når det gjelder Cipralexen aner jeg ikke. Får håpe NHD kan hjelpe deg med den!

Kjedelig at det skal være så tungt å slutte med Efexoren for deg!

Jeg har hørt historier om folk med lignende problemer som har endt med å åpne Efexor-kapslene og ta ut en liten del av innholdet, for å så å øke hvor mye de fjærner. Når det gjelder Cipralexen aner jeg ikke. Får håpe NHD kan hjelpe deg med den!

ja, det er skikkelig kjipt :( Men jeg har hørt mange som sliter med å slutte med efexor, men trodde ikke det tok SÅ lang tid!

Bitis Gabonica

ja, det er skikkelig kjipt :( Men jeg har hørt mange som sliter med å slutte med efexor, men trodde ikke det tok SÅ lang tid!

Jeg hadde ingen problemer, men det var kankje fordi jeg trappet det Efexor ned samtidig med at jeg trappet opp på Cipralex.

Jeg hadde ingen problemer, men det var kankje fordi jeg trappet det Efexor ned samtidig med at jeg trappet opp på Cipralex.

ja, dersom en går over til annen medisin skal en ikke få noen slags bivirkning. Jeg gikk rett over fra cipralex til efexor med det samme jeg begynte med medisinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...