Gå til innhold

fett på magen..hm?

mg18

Anbefalte innlegg

hei! jeg er en 18år gammel jente.er 1.73 høy og veier 55kg.Jeg trener 2-3 ganger i uken på styrketreningsrom og varmer opp 10min på 3d-mølle.jeg har trent fast siden august. Jeg har alltid vært tynn og vill ikke bli slankere bare litt på magen.om morgenen er magen helt flat med bare litt fett på midten nederst men ut over dagen når jeg spise blir den større naturligvis. men jeg lurer på hvordan jeg skal få vekk det lille fettet på magen.Må jeg løpe mer eller endre kostholdet? spiser ikke så veldig sunt men aldri godteri i uken.har prøvd forskjellige måter å spise sunt på men jeg klarer aldri og holde det.det krever så mye tid syntes jeg.har du noen tips om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du har fett på magen. Du bare inbiller deg at du har det :)

jeg vet jo selv om jeg har det eller ikke da åsså skreiv jeg jo at jeg var tynn men ville bare vite om det var noen måte å få vekk det lille.Man blir aldri fornøyd med kroppen sin uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet jo selv om jeg har det eller ikke da åsså skreiv jeg jo at jeg var tynn men ville bare vite om det var noen måte å få vekk det lille.Man blir aldri fornøyd med kroppen sin uansett.

Nei, jeg tror ikke det er noen måte å få bort magefett på uten å slanke resten av kroppen samtidig.

"Punktslanking" går dessverre ikke an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er som de andre sier, ikke mulig å punktslanke seg og antagelig så er det ikke snakk om så mye fett. Hva med å ta noen situps? Da strammer du opp magemusklene slik at du får en fin og veltrent mage :-)

Tror nok at det er bedre for deg enn å forbrenne fett for da blir du tynnere på hele kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Miss Kitten

Nei, jeg tror ikke det er noen måte å få bort magefett på uten å slanke resten av kroppen samtidig.

"Punktslanking" går dessverre ikke an.

Man kan godt være tynn og samtidig ha fett på magen, folkens. Vi kvinner får det, det er for å beskytte bebisen under graviditet.

Ta situps, mg18:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...