Terese84 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei i lang tid har jeg hatt problemer med å spise..Jeg spiser toppen 1 gang til dagen og har gjordt det så lenge jeg kan huske..Kostholdet er ikke noe særlig variert og jeg spiser aldri grønnsaker. kan dettte få noen alvorlige følger over tid...hva bør jeg gjøre for å øke apettiten og klare å spise?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fristil Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Start med å spise litt hver 3 tredje time fra klokken 7-8 om morgenen. Noter hva du spiser hver gang. Drikk vann etterpå ( 15 min) Tygg maten godt. Siden du spiser lite- så fortsett med det. Men hver tredje time. Jamen jeg er ikke sulten sier mange-spiller ingen rolle- det betyr ingenting. Forbrenningen blir høy-så overvektige mister vekt. Du kan jo høre med din lege- da du er i farlige område ved å spise en gang om dagen. lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnoopyGirl1365380949 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du bør spise hver 3 til 4 time og minst 5 måltider Et måltid som du spiser i løpet av en dag er ikke bra for kroppen. Frokost, lunsj, Middag,Mellom Måltid og Kvelds:)Du får det nok til stå på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.