Gå til innhold

hmmmmmmm


ScarTissue

Anbefalte innlegg

Hei....

jeg er innom... har det ikke så bra nå.. er litt full.. er en smule destruktiv...

akkurat nå er det vondt... ser ikke det jeg ser når jeg er edru... Livet.. men, jeg ser døden... klart og tydelig...

dette er et veldig dumt innlegg av meg! det vet jeg!

Jeg har det bare ganske vondt, og ser de negative utveiene...

jeg vet mye bedre.. selv om det er vanskelig å se nå..

*sukker*

vet ikke helt jeg...

skulle ønske jeg kunne utslette meg selv for en stund... kanskje hadde det vært best om... ja, du vet... kanskje det hadde vært best...

men... jeg har ikke lov til å tenke sånn... nei... ikke jeg..

håper alle dere andre har det bra... selv om ikke jeg har det...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Scar!

Det er lov å bli fortvilet innimellom! Og når man blir full er det lett å bli sentimental og alle følelsene blir veldig forsterket, både de vonde og de gode for den del. Alle har dårlige dager innimellom. Faktisk gjør det godt å grine skikkelig, få ut klumpen i halsen og magen, det letter skikkelig! Det er derfor vi har tårer!!

Håper at du har det litt bedre i dag vennen!! Husk det er MANGE her inne som bryr seg om deg!!!

Diger klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...lettere å bli "fanget" av fortiden når du er beruset - vanskeligere å fokusere på det som kan bli...?

helt riktig!

ikke alltid jeg klarer å beholde kontrollen, og det beklager jeg. For alle rundt meg, og for meg selv.

Men, dagslyset kommer alltid. Jeg liker å se ting klart, og i mørket blir alt så diffust. Selv om jeg vet det er der...

menmen. det kommer alltid en morgendag!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

helt riktig!

ikke alltid jeg klarer å beholde kontrollen, og det beklager jeg. For alle rundt meg, og for meg selv.

Men, dagslyset kommer alltid. Jeg liker å se ting klart, og i mørket blir alt så diffust. Selv om jeg vet det er der...

menmen. det kommer alltid en morgendag!

*klem*

*holder rundt deg og gir deg en varm klem vennen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Scar!

Det er lov å bli fortvilet innimellom! Og når man blir full er det lett å bli sentimental og alle følelsene blir veldig forsterket, både de vonde og de gode for den del. Alle har dårlige dager innimellom. Faktisk gjør det godt å grine skikkelig, få ut klumpen i halsen og magen, det letter skikkelig! Det er derfor vi har tårer!!

Håper at du har det litt bedre i dag vennen!! Husk det er MANGE her inne som bryr seg om deg!!!

Diger klem fra Grete :-)

Hei Grete!

Ja. Det har lett for å vokse seg stort og fælt når man er full.

Men, ikke alltid... jeg har tendenser til å miste selvkontrollen av og til. Det irriterer meg ganske mye. Og det er sikkert mange ting jeg kunne gjort anderledes for å unngått slike episoder. Men, jeg er jo så ung og naiv da vett du.. *s*

Det går bedre idag! Og det er jeg glad for! :)

Takk for støtten, det gjør godt! *klem*

Takk for at du er du, en flott og god person, som jeg setter stor pris på!!!

*go`klæm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*holder rundt deg og gir deg en varm klem vennen*

Gir deg en skikkelig *go`klæm* tilbake! Du er flott! :)

*varm klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hawkwind

helt riktig!

ikke alltid jeg klarer å beholde kontrollen, og det beklager jeg. For alle rundt meg, og for meg selv.

Men, dagslyset kommer alltid. Jeg liker å se ting klart, og i mørket blir alt så diffust. Selv om jeg vet det er der...

menmen. det kommer alltid en morgendag!

*klem*

...og det er vel litt godt å miste litt av kontrollen innimellom og...og få tømt seg for alt det negative og vonde som bygger seg opp...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...