Gå til innhold

Nickets effekt...


DIXI

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at jeg får vondt i magen når jeg ser nicket "viljaen". Det minner så uhyggelig om Vilje. Rart hvordan sånt sitter i. Lenge.

Tenker ofte på alle de ville, sprø, vanvittige innfallene hennes - men også de kloke ordene hun kunne gi til folk som hadde det vondt og hadde behov for litt trøst.

Jeg savner Vilje jeg!

Trist hilsen Grete :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! du er absolutt ikke alene om å savne vilje!! Tenker masse på henne!! Spesielt nå om dagen da jeg befinner meg i bergen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viljaen

Skjønner godt hva du mener...

*bella slenger over en varm og god trøste klem til Grete*

Hei!

Kanskje jeg reagerer veldig rart, men jeg fikk en sånn vond følelse når jeg leste disse innleggene. Jeg er kanskje en person som virker distansert, jeg er ikke så voldsomt følelsesmenneske, og kan kanskje virke litt kort og kontant, men det har aldri vært min mening å skrive noe som sårer eller tråkker på noen, hvis jeg har gjort det så er jeg veldig lei meg for det. Det har overhodet ikke vært meningen. Problemet mitt er vel at jeg har så vanskelig for å slippe fram følelser, jeg er så redd for å bli manipulert, og setter derfor opp en "praktisk" maske. Her inne så har jeg følt at det går an å nærme seg litt alle de vanskelige følelsene, spesielt at andre setter ord på følelser som bare ligger i en stor kaoshaug for meg. Jeg føler ofte at folk rundt meg mener at nå burde jeg snart bli ferdig med disse problemene mine. Jeg har vært veldig glad over å oppdage disse sidene, og håper ikke at misforståelser skal skape en dårlig stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget fikk meg både til å bli litt frustrert og litt nyskjerrig.

Hvem var Vilje?

Når nyskjerrigheten er stilt, må jeg spørre deg, Grete... Tenkte du over hva Viljaen ville føle her?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kanskje jeg reagerer veldig rart, men jeg fikk en sånn vond følelse når jeg leste disse innleggene. Jeg er kanskje en person som virker distansert, jeg er ikke så voldsomt følelsesmenneske, og kan kanskje virke litt kort og kontant, men det har aldri vært min mening å skrive noe som sårer eller tråkker på noen, hvis jeg har gjort det så er jeg veldig lei meg for det. Det har overhodet ikke vært meningen. Problemet mitt er vel at jeg har så vanskelig for å slippe fram følelser, jeg er så redd for å bli manipulert, og setter derfor opp en "praktisk" maske. Her inne så har jeg følt at det går an å nærme seg litt alle de vanskelige følelsene, spesielt at andre setter ord på følelser som bare ligger i en stor kaoshaug for meg. Jeg føler ofte at folk rundt meg mener at nå burde jeg snart bli ferdig med disse problemene mine. Jeg har vært veldig glad over å oppdage disse sidene, og håper ikke at misforståelser skal skape en dårlig stemning.

Hei Viljaen,

Jeg er sikker på at Grete helt sikkert ikke mente å kritisere deg på noen som helst måte. Hun kommenterte bare at det er litt "merkelig" for noen av oss å lese innlegg med nicket "Viljaen", fordi det var en jente her før som het "Vilje", som nå er død.

Det er klart at det kunne jo ikke du vite, og det vet vi jo.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette innlegget fikk meg både til å bli litt frustrert og litt nyskjerrig.

Hvem var Vilje?

Når nyskjerrigheten er stilt, må jeg spørre deg, Grete... Tenkte du over hva Viljaen ville føle her?

Klem fra

Hei Lucy,

Grete skrev bare at "Viljaens" nick minnet henne om "Vilje". Det er da på ingen måte kritikk av Viljaen. Alle forstår jo at Viljaen ikke visste det, eller har gjort noe som helst gale.

Vilje var en flott jente som var her før, og som nå dessverre har gått bort.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kanskje jeg reagerer veldig rart, men jeg fikk en sånn vond følelse når jeg leste disse innleggene. Jeg er kanskje en person som virker distansert, jeg er ikke så voldsomt følelsesmenneske, og kan kanskje virke litt kort og kontant, men det har aldri vært min mening å skrive noe som sårer eller tråkker på noen, hvis jeg har gjort det så er jeg veldig lei meg for det. Det har overhodet ikke vært meningen. Problemet mitt er vel at jeg har så vanskelig for å slippe fram følelser, jeg er så redd for å bli manipulert, og setter derfor opp en "praktisk" maske. Her inne så har jeg følt at det går an å nærme seg litt alle de vanskelige følelsene, spesielt at andre setter ord på følelser som bare ligger i en stor kaoshaug for meg. Jeg føler ofte at folk rundt meg mener at nå burde jeg snart bli ferdig med disse problemene mine. Jeg har vært veldig glad over å oppdage disse sidene, og håper ikke at misforståelser skal skape en dårlig stemning.

Hei!

Jeg har ikke sagt eller ment et kvidder om deg jeg! Alt jeg har sagt er at det er rart å lese dette nicket som minner så mye om en annens. Det samme har skjedd flere ganger, folk har valgt nick som minner om en annens - til enkeltes store fortvilelse, ettersom man føler et eierforhold til nicket sitt. Sånt skjer! Men dette har ikke noe med deg å gjøre, det tror jeg faktisk de fleste her inne innser.

Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! du er absolutt ikke alene om å savne vilje!! Tenker masse på henne!! Spesielt nå om dagen da jeg befinner meg i bergen..

Hei Mariamor!

Håper du har det fint i Bergen!!!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viljaen

Hei!

Jeg har ikke sagt eller ment et kvidder om deg jeg! Alt jeg har sagt er at det er rart å lese dette nicket som minner så mye om en annens. Det samme har skjedd flere ganger, folk har valgt nick som minner om en annens - til enkeltes store fortvilelse, ettersom man føler et eierforhold til nicket sitt. Sånt skjer! Men dette har ikke noe med deg å gjøre, det tror jeg faktisk de fleste her inne innser.

Grete

Hei, og takk for svar. Avogtil tar selvopptattheten over, og usikkerheten på alt og alle kan gjøre at man overreagerer. Lærte noe av disse innleggene, at jeg vel ikke har så god oversikt over livet mitt som jeg skulle ønske, siden det skal så lite til før jeg føler meg tråkka på. Skremmer meg litt at jeg leser ting inn i hva folk sier som overhodet ikke er der. Der har jeg noe å lære..

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...