Gå til innhold

Brudd i halebeinet

fallskjerm

Anbefalte innlegg

Hei. For ca 7 år siden brakk (eller knuste) jeg halebeinet i en skiulykke. Jeg falt ned en skrent og landa med rompa på en spiss stein. Jeg både hørte og kjente at det knakk og knaste.. Jeg turte ikke gå til legen for jeg hadde hørt at eneste måten å si sikkert at halebeinet var knukket, ville være at legen stakk en finger inni rompa på pasienten for å kjenne. (ja jeg vet det er latterlig at jeg ikke gikk til legen, men jeg var ung og dum..) Uansett så er vel den eneste behandlingen man får, at man skal ta tiden til hjelp. Nå har det gått en del år, og jeg har tidvis hatt vondt, for så å være helt bra i veldig lang tid. I det siste har jeg fått vondt igjen, og det blir faktisk verre for hver dag. Av og til klarer jeg ikke å sitte, jeg har problemer med å snu meg i senga når jeg sover, jeg har vondt når jeg bøyer meg. Det gjør faktisk vondt konstant. Tror du halebeinet er brukket opp igjen?

Hvordan bestiller jeg røngten? Må jeg ha henvisning fra fastlegen, eller kan jeg bare bestille røngtentime på sykehuset?

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må innom en fastlege,men hvis du ikke vil gå til han/hun du har, må du bytte fastlege. Håper du er vokst fra det med at en lege må kjenne inni deg? Herregud tenk deg hva vi kvinner må igjennom? Håper du får hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest Morrisa:)

Du må innom en fastlege,men hvis du ikke vil gå til han/hun du har, må du bytte fastlege. Håper du er vokst fra det med at en lege må kjenne inni deg? Herregud tenk deg hva vi kvinner må igjennom? Håper du får hjelp

Vi kvinner?? Det er vel det samme om menn brekker halebeinet??!!! Herregud.. de latterlige rødstrømpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...