ariston Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei, jeg er ei jente på 28 år som prøver å gå ned i vekt, men de skjer ingenting, lurer da på hva som er galt. jeg har lavt stoffskifte på grensen til medisinering, jeg trener ca 3 ganger i uken på elipsemaskin alt fra 20 til 35 min. Drikker en del vann og spiser regelmessig. Er det noe jeg gjør galt?tips å råd hadde vært fint. Vil så gjerne gå ned en del til sommeren. Jeg veier 94 kg og er 170 høy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nøffnøff Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 hei du! for det første trener du for lite. du må trene effektiv kondistrening i omlag 1 time for at kroppen skal begynne å forbrennne skikkelig. gjør du det 3 agnger i uken er det fint. ellers har du som jeg, lavt stoffskifte. det betyr at vi generelt har mye lavere forbrenning, og må være mye nøyere med mat og trening for p ikke gå opp i vekt. det betyr altså at vi må nok beregne mer tid og innsats for å gå ned... men ta deg god tid og vær konsekvent. og prøv svak medisinering, det hjalp iallefall på med ifht vektøkning med å øke medisinene littegrann. men jeg har jo ikke gått noe ned enda da.. lykke til! o husk: det hjelper ikke å sulte seg, kroppen lever bare da på sparebluss og legger amsse på seg igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nillsa Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du trener altfor lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.