ariston Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hei, jeg er ei jente på 28 år som prøver å gå ned i vekt, men de skjer ingenting, lurer da på hva som er galt. jeg har lavt stoffskifte på grensen til medisinering, jeg trener ca 3 ganger i uken på elipsemaskin alt fra 20 til 35 min. Drikker en del vann og spiser regelmessig. Er det noe jeg gjør galt?tips å råd hadde vært fint. Vil så gjerne gå ned en del til sommeren. Jeg veier 94 kg og er 170 høy. 0 Siter
Gjest nøffnøff Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 hei du! for det første trener du for lite. du må trene effektiv kondistrening i omlag 1 time for at kroppen skal begynne å forbrennne skikkelig. gjør du det 3 agnger i uken er det fint. ellers har du som jeg, lavt stoffskifte. det betyr at vi generelt har mye lavere forbrenning, og må være mye nøyere med mat og trening for p ikke gå opp i vekt. det betyr altså at vi må nok beregne mer tid og innsats for å gå ned... men ta deg god tid og vær konsekvent. og prøv svak medisinering, det hjalp iallefall på med ifht vektøkning med å øke medisinene littegrann. men jeg har jo ikke gått noe ned enda da.. lykke til! o husk: det hjelper ikke å sulte seg, kroppen lever bare da på sparebluss og legger amsse på seg igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.