Gjest Høy BMI Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg er så glad i paprika! Nå som jeg prøver å slanke meg, spiser jeg mer enne ellers av dette. I det siste har det faktisk gått med en hel (rød) paprika hver kveld. Kan dette på noen måte være ugunstig når jeg skal ned i vekt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei. Du skal spise vanvittig store mengder av grønnsaker for at det skal være særlig merkbart på vekta. Mais, oliven og avokado er vel blant noen få unntak, som man bør begrense inntaket av. Altså ikke kutte ut disse, men ikke fråtse i dem heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høy BMI Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei. Du skal spise vanvittig store mengder av grønnsaker for at det skal være særlig merkbart på vekta. Mais, oliven og avokado er vel blant noen få unntak, som man bør begrense inntaket av. Altså ikke kutte ut disse, men ikke fråtse i dem heller. Fiiiint, takk ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Paprika er bare sunt - så spis i vei! Den inneholder masse C-vitaminer også, godt å få i seg i disse influensatider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høy BMI Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Paprika er bare sunt - så spis i vei! Den inneholder masse C-vitaminer også, godt å få i seg i disse influensatider. Kanskje derfor jeg er så til de grader frisk at jeg faktisk er RASTLØS - mens "alle andre" ligger strødd rundt meg? :-D *knask, knask* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.