sick85 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 jeg hadde det nå i januar, det tok legene og spesialistene 2år å finne ut hva osm var galt. jeg visste det. alle leddbånda vr ryki a. jeg ble operert. gått med gips i 6uker. krykker i 7uker.nå har jeg gått hos fysioterapeut i 3uker. det er fremgang, sakte men sikkert. noen som vet hvordan jeg bør trene, hvor stor belastning etc? 0 Siter
hovell Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Snakk med fysioterapeuten din. Hva du kan gjøre og ikke skal gjøre står beskrevet i operasjonsbeskrivelsen din. Fysioterapeuten kan legge opp ett opplegg i henhold til dette. Hilsen fysioterapeut og treningsveileder 0 Siter
sick85 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Snakk med fysioterapeuten din. Hva du kan gjøre og ikke skal gjøre står beskrevet i operasjonsbeskrivelsen din. Fysioterapeuten kan legge opp ett opplegg i henhold til dette. Hilsen fysioterapeut og treningsveileder men jeg har hørt og lest og det står ikke noe spesielt der. står ikke noe om hvordan jeg skal trene og sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.