Gå til innhold

Nå er jeg sjokkert!


Gjest et anonymt nick ja!

Anbefalte innlegg

Gjest et anonymt nick ja!

Helt målløs sitter jeg her etter telefonsamtalen som satte en støkk i meg!:ooooo)

Min mor ringte isted, og hun gråt og var hysterisk.

For å gjøre historien kort, så overrasket hun min far på badet, IFØRT HENNES UNDERTØY!!!

Og tungt SMINKET!

Jeg husker bare bruddstykker av samtalen, og føler nå at verden står stille, og mor gråt fremdeles da jeg la på røret.

Dette er min far, min alltid snille stødige pappa. Tankene surrer rundt og det suser i hodet mitt, dette er sånt som man bare leser om, det hender normalt ikke i det virkelige liv.

Hva er det som foregår, hvorfor?har dette hendt før?har det klikket for han?hvor er han nå? (han stakk uten å si et ord, mor kom overraskende hjem fra et møte, han visste ikke).

Jeg er ærlig talt redd, man lesser om så mye rart, trancer, skjulte homofile og...

Kjære gud, de har vært gift i 20 år, stakkars mamma, HVA GJØR JEG NÅ?

Jeg tør ikke dra til mamma, jeg er redd hun er i gang med en husransakelse nå for å finne ut om det er noe han har holdt skjult.

Er det noen her som har opplevd noe likt som kan trøste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    32

  • flisa

    25

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Dorthe

    16

Mest aktive i denne tråden

Stakkars mann. Først så har han blitt avslørt og så reagerer alle helt "feil"

Jeg synes dere skal roe dere, dere er nok ikke de første men det er ingen som snakker om det. Jeg skjønner overraskelsen og sjokket men det er faren din det er synd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd noe lignende, men vil nok tro dette er vondt for alle parter.

Vil uansett tenke som så at han er den samme personen som den dere har kjent i alle år - dere bare fikk vite litt av hans hemmeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Han har vel bare et hemmelig skjult fetish som han dyrker når han er alene.

Dette burde da ikke spille noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.... Første tanken som slår meg: Hvorfor i all verden skulle hun fortelle det til deg? Sin egen og hans datter? Hva godt gjør det for deg å vite det? Kunne det ikke i det minste blitt mellom dem?

Makan til idiotisk oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Stakkars mann. Først så har han blitt avslørt og så reagerer alle helt "feil"

Jeg synes dere skal roe dere, dere er nok ikke de første men det er ingen som snakker om det. Jeg skjønner overraskelsen og sjokket men det er faren din det er synd på.

Vel, jeg ville nå ha synes det var ganske synd på meg selv om jeg hadde oppdaget mannen min slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg ville nå ha synes det var ganske synd på meg selv om jeg hadde oppdaget mannen min slik:)

Ja, det hadde vært et sjokk antagelig men tenk deg det sjokket det hadde vært for mannen din å bli ferska i ditt undertøy. Sikkert en dypt bevart hemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Ja, det hadde vært et sjokk antagelig men tenk deg det sjokket det hadde vært for mannen din å bli ferska i ditt undertøy. Sikkert en dypt bevart hemmelighet.

Et sjokk for begge ja. Jeg hadde ikke greid å roe meg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sjokk for begge ja. Jeg hadde ikke greid å roe meg jeg.

Det tror jeg du hadde etter en stund. Det er som de andre sier, mannen er jo akkurat den samme som før.

Tror ikke du er av de mest hysteriske her inne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Det tror jeg du hadde etter en stund. Det er som de andre sier, mannen er jo akkurat den samme som før.

Tror ikke du er av de mest hysteriske her inne :o)

Nei, hadde ikke det.

Men stakkars innskriver, det er trøst han trenger nå.

Ikke høre hvordan jeg ville ha reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et anonymt nick ja!

en samtale mellom dem hadde nok gjort seg. Vondt har de nok begge to..

Han bare stakk, blir sikkert borte en stund!

Han har forresten alltid blitt kalt "dama" på kameratslig vis av kompisene, nå begynner jeg å innbille meg at det ligger noe mer alvorlig bak det tullekallenavnet.

Dette er sprøtt, jeg har puls i 120! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Kanskje du bør dra til henne. Roe henne ned.

Men kom din mor overraskende hjem og fant far din slik, eller var hun hjemme da han plutselig fikk for seg å ta en Terje Scrøder?

I så fall høres det jo nesten ut som et sammenbrudd av en eller annen sort, for hvis dette er noe han har holdt skjult virker det ikke spesielt sannsynlig at han ville finne på noe sånt med din mor i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest et anonymt nick ja!

Kanskje du bør dra til henne. Roe henne ned.

Men kom din mor overraskende hjem og fant far din slik, eller var hun hjemme da han plutselig fikk for seg å ta en Terje Scrøder?

I så fall høres det jo nesten ut som et sammenbrudd av en eller annen sort, for hvis dette er noe han har holdt skjult virker det ikke spesielt sannsynlig at han ville finne på noe sånt med din mor i hus.

Mor skulle være på møte hele helga, men ble syk og måtte reise hjem. Han ante ikke at hun skulle komme, og han hørte tydeligvis ikke at hun låste seg inn.

Det er mye rart som kverner i hodet nå, kompisene har alltid kalt han for "dama" på tull, er det ikke bare tull alikevel tenker jeg.

På barneskolen (et halvt liv sia og nesten gått i glemmeboka) ble jeg mobba som: du som har en femi far. Herregud kansje det var noe i det tenker jeg, det virker jo sånn, men kunne noen vite det? hvordan?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Mor skulle være på møte hele helga, men ble syk og måtte reise hjem. Han ante ikke at hun skulle komme, og han hørte tydeligvis ikke at hun låste seg inn.

Det er mye rart som kverner i hodet nå, kompisene har alltid kalt han for "dama" på tull, er det ikke bare tull alikevel tenker jeg.

På barneskolen (et halvt liv sia og nesten gått i glemmeboka) ble jeg mobba som: du som har en femi far. Herregud kansje det var noe i det tenker jeg, det virker jo sånn, men kunne noen vite det? hvordan?????

Det er sikkert bare du som febrilsk leter etter tegn på at din far er transvesitt. For det virker jo litt merkelig hvis "alle" vet noe bortsett fra din mor.

Men det trenger jo ikke bety noe. Han liker å kle seg ut som kvinne, ok. Det trenger ikke bety at han er homse eller at han løper rundt på byen som transvesitt.

Dere burde i hvert fall støtte ham. For akkurat nå har han det helt sikkert verre enn din mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Det er sikkert bare du som febrilsk leter etter tegn på at din far er transvesitt. For det virker jo litt merkelig hvis "alle" vet noe bortsett fra din mor.

Men det trenger jo ikke bety noe. Han liker å kle seg ut som kvinne, ok. Det trenger ikke bety at han er homse eller at han løper rundt på byen som transvesitt.

Dere burde i hvert fall støtte ham. For akkurat nå har han det helt sikkert verre enn din mor.

"Dere burde i hvert fall støtte ham. For akkurat nå har han det helt sikkert verre enn din mor"

Barna kan støtte han. Hvordan er det mulig for en kone å støtte han? Dette må da være forferdelig for henne også. Minst like forferdelig for henne som for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Dere burde i hvert fall støtte ham. For akkurat nå har han det helt sikkert verre enn din mor"

Barna kan støtte han. Hvordan er det mulig for en kone å støtte han? Dette må da være forferdelig for henne også. Minst like forferdelig for henne som for han.

Tja, det kommer jo litt an på hva det her betyr. Det trenger ikke bety noe mer enn at han fikk en plutselig innskytelse til å prøve konas klær. Og sminke...

Verre er det naturligvis hvis han er som denne Ester-fyren. Det kan være hardt å takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Tja, det kommer jo litt an på hva det her betyr. Det trenger ikke bety noe mer enn at han fikk en plutselig innskytelse til å prøve konas klær. Og sminke...

Verre er det naturligvis hvis han er som denne Ester-fyren. Det kan være hardt å takle.

Men hvordan kan en mann plutselig finne på å prøve konas undertøy og sminke helt alene hjemme i huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men hvordan kan en mann plutselig finne på å prøve konas undertøy og sminke helt alene hjemme i huset?

Tror ikke det er så uvanlig. Nå har jeg ingen erfaring selv, men jeg har lest en del romaner og noveller hvor den slags er veldig vanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Tror ikke det er så uvanlig. Nå har jeg ingen erfaring selv, men jeg har lest en del romaner og noveller hvor den slags er veldig vanlig. :)

Da har du andre lesevaner enn meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...