Gå til innhold

Nå er jeg sjokkert!


Gjest et anonymt nick ja!

Anbefalte innlegg

Hun er nok ikke helt min type, men jeg skulle nok klart å la meg sjekke opp av henne en natt på byen. :)

Men jeg tviler veldig på at jeg er hennes type...:)

Jeg tror også at hun kanskje foretrekker dem i dress og slips.

Knis, synes du ikke det hadde vært gøy og tatt henne med hjem og så kunne dere dola litt. Hihi. Dama hadde fått sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    32

  • flisa

    25

  • ShitDiddelyDo

    19

  • Dorthe

    16

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins

Nja, jeg tror ikke det er avklart hva fyren er ennå. Hvis han er transvesitt, altså i Ester Pirelli-banen, forstår jeg problemet. Ikke minst fordi han har levd et dobbeltliv.

Men jeg tror det her mer går på å ha en fetish for kvinneklær, og toleranse for det.

Ja... akkurat nu jeg ser egentlig ikke helt forskjellen.. kanskje imrg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, så og si alt innen sex er greit for meg, jeg tror jeg kan være med på det meste.... jepp det kan jeg

MEN........... hadde jeg funnet ut at min kjæreste var litt transviets så hadde jeg hatt et problem med det..,

er det det diskusjonen går i eller har jeg forvillet meg inn ien idol tråd?..

det går litt i surr..

Du er i riktig tråd i hvert fall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg tror også at hun kanskje foretrekker dem i dress og slips.

Knis, synes du ikke det hadde vært gøy og tatt henne med hjem og så kunne dere dola litt. Hihi. Dama hadde fått sjokk.

Jeg forteller ingen damer om dol, med mindre de allerede vet om det. Og da er de her selv.

Det er grenser for hva jeg ville innrømmet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg forteller ingen damer om dol, med mindre de allerede vet om det. Og da er de her selv.

Det er grenser for hva jeg ville innrømmet. :)

me too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forteller ingen damer om dol, med mindre de allerede vet om det. Og da er de her selv.

Det er grenser for hva jeg ville innrømmet. :)

Enda større enn hvis du hadde sett på Idol sjøl hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Enda større enn hvis du hadde sett på Idol sjøl hihi

Idol er heller ikke det verste. En dame som f.eks. fulgte Big Brother og den slags realitysøppel, hadde jeg nok ikke engang tatt i med tang.

Jeg er nok litt sær jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Tja...det finnes jo ikke vanlige mennesker som er hundre prosent sitt kjønn på alle områder. Spørsmålet er bare hvorvidt det kommer frem på noe vis. Selv har jeg kjent så mange homser og lesber - og er sågar samboer med en slik en - at jeg har et annet forhold til mennesker enn mange andre.

Jeg har faktisk også møtt folk som har trodd at jeg var homse, i enkelte sammenhenger, noe jeg finner helt fantastisk underholdende :-)

"..........................................."

Dette ble rett og slett for komplisert for meg. Du er en samboer med en homofil uten å være homofil selv??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol er heller ikke det verste. En dame som f.eks. fulgte Big Brother og den slags realitysøppel, hadde jeg nok ikke engang tatt i med tang.

Jeg er nok litt sær jeg og.

Men det hadde du sannsynligvis ikke visst da.

Jeg har fulgt med på BB før, i år er det så sært at jeg ikke ser noe særlig, men det er ikke det første jeg forteller en jeg treffer på by'n da.

Jeg tror sannelig ikke jeg hadde synes noe særlig om en mann som så på BB heller ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Vel - er det én ting som er sikkert, så er det at veldig mange har veldig mye å lære om det å være frisinnet og tolerant.

Meg selv inkludert, selv om jeg nok vil påstå ganske hardnakket at jeg ligger i det øvre sjiktet på mange områder.

"............................................."

Alle dolere ligger i øvre sjiktet på positive menneskelige egenskaper;)

De beste oppdragerne, de beste elskerne, de beste husmødrene, de slankeste, de klokeste, de frisinnede, de med god utdannelse, de vakreste, de mest tolerante, de ..............etc., etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oblixx

Han er en typisk DOL-er. Mennene her inne er like skrullete som bertene.

Ikke bli overrasket om han frekventerer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den opprinnelige m&m

Altså.... Første tanken som slår meg: Hvorfor i all verden skulle hun fortelle det til deg? Sin egen og hans datter? Hva godt gjør det for deg å vite det? Kunne det ikke i det minste blitt mellom dem?

Makan til idiotisk oppførsel.

Helt enig. Det var dårlig gjort av mora å ødelegge forholdet far-datter. Dette burde blitt mellom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blue cucumber

Kan det være slik at din far har en form for fetisj for kvinneklær og sminke?. At han aldri i verden ville gjort dette om han ante at din mor ville komme hjem?

Det er mye rart man gjør når man tror man er helt alene. sikkert mye andre ville blitt sjokkert over.

Dette trenger ikke være så katastrofalt heller. Kanskje dette er noe faren din gjør når han tror at han er helt alene?. Eller alltid har hatt en trang til å bare prøve å kle seg i dameklær og sminke, men aldri har hatt muligheten før nå?.

Men det betyr jo ikke at han nødvendigvis ville gått ut på byen eller andre steder iført dameklær, men at det er noe han bare gjør på badet.

Så ikke døm han med en gang nå, forsøk å lytte til han og la han forklare hva han tenkte. Dette har nok vært fælt for han å bli overrasket på badet når det passet minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har trang til å kle seg som kvinne. Det betyr neppe at han har dragning mot menn eller noe slikt. Han er ganske sikkert en vanlig heterofil mann ellers. Jeg foreslår at du leser litt om dette for å roe deg ned.

Din mor kan neppe gjøre annet enn å snakke med din far, og så får du bare overlate til dem å finne ut av dette. Vær en støtte for begge.

Det er for øvrig virkelig ironisk at harmløse kvinneeffekter skal være det verste av det verste her i verden, men det er vel sånn vi er skrudd sammen i herværende verdensbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol ute sol inne

Han bare stakk, blir sikkert borte en stund!

Han har forresten alltid blitt kalt "dama" på kameratslig vis av kompisene, nå begynner jeg å innbille meg at det ligger noe mer alvorlig bak det tullekallenavnet.

Dette er sprøtt, jeg har puls i 120! :(

Dette ordner seg skal du se!

Han er jo akkurat den samme ,sikkert snille,faren din uansett.Vi har alle våre spesielle sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dere burde i hvert fall støtte ham. For akkurat nå har han det helt sikkert verre enn din mor"

Barna kan støtte han. Hvordan er det mulig for en kone å støtte han? Dette må da være forferdelig for henne også. Minst like forferdelig for henne som for han.

Bedre enn om han var bifil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trenger ikke å forstå det.

Men jeg foretrekker å forstå den jeg bor sammen med, derfor hadde det vært forferdelig for meg.

Når det er sagt, så er det vel en del med mannen min jeg forstår bare sånn delvis, men det har for det meste vært å leve med:)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Har ikke opplevd noe liknende, men har lest om sånt.

Tror ikke det er så veldig "unormalt" - altså, det er kanskje litt tabubelagt, og få tør å snakke om det. Men de som gjør det der, skader ingen med det.

Kan godt forstå at det er sjokkerende å plutselig få vite en sånn ting om en person en trodde en kjente til bunns. Men det beviser jo bare at det at å bli kjent med et annet menneske, faktisk er et livslangt prosjekt...

Har inntrykk av at noen lever helt greit med det, og at det er en styrke hvis de klarer å se litt humoristisk på det. Men det er sikkert bare naturlig hvis det vil ta litt tid å forsone seg med det - det er jo tross alt ganske uventet.

Tror ikke at en som er transvestitt nødvendigvis må være homofil eller bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...